تبلیغات

دانلود سریال وسوسه

1399/08/19 سریال | وسوسه 2 نظر

دانلود سریال وسوسه با لینک مستقیم

دانلود سریال وسوسه با کیفیت عالی 1080p

قسمت 6 (مخمصه) قرار گرفت

دانلود سریال وسوسه

دانلود سریال وسوسه

گروه فیلم :  اجتماعی

سال تولید : 1399

پخش: سه شنبه ها

کارگردان : آزاد ناظریان

بازیگران: آزاد ناظریان، سیداحمد امامیه، سپیده توکلی، سیاوش کردنژاد، ساسان نجفی نژاد

خلاصه داستان : براساس داستان های واقعی پرونده های قضایی در ۹ قسمت با ساختار نمایشی می‌باشد که هر قسمت آن داستانی متفاوت دارد.

قسمت اول (شبنم – لانه روباه):
لانه روباه بر اساس پرونده کیفری شبنم … نوشته شده است که در شب سالگرد ازدواجش یک تصمیم اشتباه او هولناک ترین کابوس زندگیش را رقم می زند و او را تا مرز جنون و نابودی می کشاند، امّا … .

قسمت دوم (گناهکاران):

این قسمت بر اساس پرونده جنایی تیمور … ساخته شده که به روابط تیمور با همسر و فرزندانش می پردازد. خشونت و پنهان کاری در خانه، آنها را از همدیگر دور کرده و نبودن عشق در میان آنها در تاریک ترین شب این خانواده جنایی هولناک را رقم می زند.

قسمت سوم (قتل خواهرانه):

قتل خواهرانه بر اساس پرونده جنایی کوروش ……. ساخته شده که عشقی نافرجام را به تصویر می کشد، عشقی هوس آلود و ناپاک که از آن بوی تجاوز و خیانت به مشام می رسد بوی خون … .

قسمت چهارم (شب اسیدی):

شب اسیدی بر گرفته از پرونده کیفری نسترن … است که با ورود یک فرد ناشناس در خانه نسترن هولناک ترین حادثه زندگی این زن و شوهر رخ می دهد، حادثه ای تکان دهنده و ناخواسته که هیچ کسی جز شوهر نسترن عامل رقم زدن آن نمی باشد …

قسمت پنجم (گوشبر):

فیلم گوشبر بر گرفته از پرونده جنایی ایوب … است که به طمع ورزی سه دوست می پردازد، که با اخاذی و گروگان گیری می خواهند مشکلات مالی خود را رفع کنند که یک حادثه غیرمنتظره تمام نقشه های آنها را بر هم می زند.

قسمت ششم (مخمصه):

مخمصه بر اساس پرونده جنایی اردشیر … ساخته شده و به روابط سه دوست می پردازد که به نظر خودشان از جامعه عقب مانده اند و جامعه حق آنها را خورده و با اخاذی و دزدی جبران مافات می کنند تا اینکه … .

 

کانال تلگرام سایت دانلود روزانه

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • nima
    1399/08/20

    اینقدر مردم گرفتاری و مشکلات دارن که دیگه نمیدونم این سریال های آشغال رو درست میکنن

    • محمدرضا
      1400/05/06

      این سریال جهت بالا بردن آگاهی مخاطب در مورد تجاوز هست چه ربطی به گرفتاری مردم داره ‘_’ ؟؟؟

کانال تلگرام ما
کانال تلگرام دانلود روزانه