تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات

دانلود فیلم افسانه تومیریس دوبله فارسی The Legend of Tomiris 2019

1399/10/01 دانلود فیلم 2019 | فیلم 173 نظر

دانلود فیلم The Legend of Tomiris 2019 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم افسانه تومیریس 2019 با کیفیت عالی

کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسی

The Legend of Tomiris

دانلود فیلم افسانه تومیریس دوبله فارسی 2019

ژانر: اکشن | درام | تاریخی

محصول: 2019 قزاقستان

امتیاز: 10/6.6

زبان: دوبله فارسی

کارگردان: Akan Satayev

بازیگران: Almira Tursyn, Adil Akhmetov, Erkebulan Dairov

خلاصه داستان: داستان ملکه ای بزرگ و قدرتمند به نام “تومیریس” را به تصویر می کشد که تقدیر شده است او به یک جنگجوی ماهر تبدیل شود و ….

 

کانال تلگرام سایت دانلود روزانه

دیدگاه شما

173 دیدگاه

  • محمد
    1400/10/26

    من خودم بختیاری هستم ولی در دنیای امروز تعصب های بیجا جایی نداره یه عمره با تعصب و تفرقه دارن مارو به عقب میبرن یه مثال ساده کل دنیا رو نگاه کنید هر کشوری که متعصب بوده و دارای قومیتهای زیاد بدبخت شده و هیچی نداره کاری که کشورهای غربی دارن با ما میکنن تقسیم قومیتی و تفرقه حتی خود قومیتها رو هم تقسیم میکنن مثل بختیاری با تقسیم به چهار لنگ و هفت لنگ و تفرقه و جنگ بین هم دیگه. در مرزبندیهای کشوری امروزه قومیت و لهجه هیچ معنی نداره فقط کلیت کشور اهمیت داره و پیشرفت اون. غیر از این باشه محکوم به فنا و نابودی هست. اگه همه به یه زبون حرف بزنن و هیچ قومیت خاصی وجود نداشته باشه مثل آمریکا که همه مهاجر و از تمام دنیا هستن اما خدشون رو فقط آمریکایی میدونن کشوری ثروتمند و بدون چند دستگی خواهیم داشت چه عیبی داره فقط بدونید با تقسیم بندی قومیتی فقط قدرت اون کشور رو تقسیم میکنند و همه بدبختی ایران از همین قومیتهای رنگارنگشه فقط قبل از جواب دادن چند دقیقه فکر کنید اگه کل ایران لر بود یا ترک بود یا بلوچ بود یا کرد بود یا … اونوقت چطوری بودیم و مثل الان به جون هم می افتادیم یا یه کشور قدرتمند و یکدست بودیم. الان نمیشه کاریش کرد چون قومیتهای مختلفی داریم اما اگه همه یک روز جدای از زبان و لهجه خاص خودمون رو ایرانی بدونیم همون یکدسته گی و قدرت برامون به ارمغان میاد اما این امر در کوتاه مدت تقریبا محاله.چون نیازمند یه حرکت و برنامه و آموزش چندین ساله هست.

  • oxtay
    1400/10/24

    سلام امیر جان
    شما جای اینکه اینهمه سوال کنی به یه دونه سوال من جواب بده
    چرا از کوروش . داریوش و هخامنشیان هیجا اسمی نبرده شده ؟؟!!!!
    و هیچ شاعری حتی حافظ و حتی فردوسی ازش یادی نکردن
    اگه دقت بفرمایید شاهنامه اسمش روشه. یعنی از شاهان و حاکمان و غیره داستان و قصه میگه
    یا حافظ !!! هیچ اسمی از اینها نبرده
    عجیب نیست؟؟؟؟
    نه در شاهنامه . نه تو هیچ کتابی
    یکم منطقی فکر کن و جواب بده

  • امیر
    1400/01/30

    پانتورک هایی که ریختین اینجا ور میزنین. پاسخ منو بدید چرا کورش باید به ماساگت ها که قومی آدم خوار و بیابانگرد بودند (طبق گفته هرودوت) حمله کنه. اصلا فتح اون سرزمین چه سودی برای کوروش داشته ؟ چرا کوروش باید در کهن سالی به همراه ارتش خودش مرز ها دور تر به سمت ماساگت ها بره. چگونه ارتش هخامنشی از ماساگت ها شکست بخوره ؟ کوروش رو هم کسی بزرگ نکرده
    گزنفون : مردم نمیخواستند کسی جز کوروش بر انها حکومت کند.
    رویدادنامه نبونئید از استقبال مردم از کورش هنگام ورود به بابل سخن می گویند ( ستون 3 بند 19 ). کمی تفکر

  • شهاب
    1399/12/01

    ما ایرانی ها
    اسکندر رو وحشی میدونیم. در حالی که فیلسوف بوده و شاگردسغرات
    عمر رو لعنت میفرستیم. در حالی که خلیفه بوده و دادگر. و ایرانیها از ستم و تبعیض نژادی ساسانیانان و کاهن های زرتشدی به تنگ اومده بودن. (همن قانون که آهنگر زاده آهنگر میموند و دهقان نسل اندر نسل دهقان)
    اقوام ترک از جمله غزنویان و سلجوقیان رو وحشی میدونیم- در حالی ایرانیان در زمان غزنوی تونست دوباره فارسی حرف بزنه. البته تلاشهای سامانیان هم بود. ولی سامانیان اندازه غزنویان قوی نبودند. و فردوسی شاهنامه رو زمان غزنویان ترک نوشت.
    اقوام سلجوقی ترک دوباره عظمت رو به ایران آورد و قلمروه هخامنشی رو دوباره احیا کرد.
    جنگیز نه تنها وحشی نبود بلکه یک فرمانده نابغه بود که هنوزم تاکتیکهاش در دانشکده های افسری تدریس میشه
    آیا جرعت دارید به خشایر شاه وحشی بگید؟؟؟؟ اونم آتن رو به آتش کشید و سرها برید.
    ایران از 1200 سال تحت حکومت ترکها بوده. و البته با در دست داشتن وزیرهای لایق ایرانی همچون نظام الملکو امیر کبیر و …
    غزنویان- سلجوقیان-خوارزمشاهیان
    مغولها توسط شیخ صفی الدین اردبیلی مسلمان شدند. که ترک بود
    قره قوینلو- آق قوینلو_ صفویه
    صفویه که اصفهان و ایران رو آباد کردند. ترک اردبیلی بودند. و تبریز اولین پایتختشون
    نادر افشار از اقوام شاهسون. افغانهای متجاوز رو بیرون کرد. ترک بود
    قاجارها که دیگر اقوام شاهسون بودند اگر نبودند. روسها تمام ایران رو گرفته بودند
    برخی بی سوادها قرارداد ترکمنچای و عهدنامه گلستان رو اشتباه شاهان قاجار میدوندن. در حالی که جنگ بابت خونخواهی مسلمانان قفقاز شمالی بود و توسط روحانیون تند رو شروع شد. برای خونخواهی. و جهاد
    در آخر خورد رضا شاه که اصالتی ترک قفقاز بود و نوه مراد علی داداش بیگ و پسر عباسعلی داداش بیگ. که از قفقاز به آلاشت مازندران کوچ کرده بودند، زمان عهدنامه ترکمنچای
    (لقب بیگ یا همان “بیوک” به زبان ترکی یعنی بزرگ که امروزه نیز در عشایر شاه سون آذربایجان و عشایر قشقایی شیراز مورد استفاده است.)
    برخی بی سوادها هم اسم فامیل پالانی رو میگن که کاملا دروغه و اشتباه
    مادر شاه هم تاج الملوک آیرملو اصالتی باکویی داره و متولد باکو هست و مادر اشرف و محمد رضا شاه هست.
    در هر صورت تاریخ ایران فقط ماله فارسها نیست. ترکها هم ایران رو حفظ کردند هم زبان فارسی رو حفظ کردند و هم حق رای رو گرفتند
    اما برخی احمقها بد لقبی دادند. و باعث دلچرکینی شدند
    اگر ترکها بی فرهنگ و بی تمدن بودند رضا شاه ترکیه و آتاترک رو الگوی ایران قرار نمیداد.
    در آخر تاریخ رو عادلانه قضاوت کنید . و از تاریخ درس بگیرید. افتخار به تاریخ گذشته فقط حماقته

  • شهاب
    1399/12/01

    سلام دوستان عزیز
    باید یک چیزی رو خدمتتون عرض کنم. شاید خیلیها تحت تاثیر بتی باشند که از کوروش ساخته شده و بزرگنمایی زیادی در موردش شده.
    اما در کل در تاریخ فقط هرودوت از کوروش یا سیروس بد گفته. که اونم با در نظر گرفتن اینکه یک یونانی بوده و دشمن ایران یک امر طبیعی هست. کسی منکر منشور کوروش نیست. اما حتی کوروش هم یک کشورگشا بوده و به غیر از بابل باقی شهرها رو با جنگ گرفته. و در جنگ حلوا خیرات نمیشه و خونریزی و کشتار وجود داره. اما در اینکه با شهرهای تحت اشغالش با ملایمت برخورد میکرده حرف و حدیث زیادی هست.
    ما ایرانی ها حد تعادل نداریم. یا از اینور پشتبام میفتیم یا از اونور. یا شدیدا کسی رو تخریب میکنیم و یا ازش بت میسازیم. این فیلم سرگذشت سکاها یکی از اقوام ترک آلتای هستند. که به نقل از تاریخ سوارکاری رو به اقوام (ماد-پارس-پارت) جدا شده از اقوام آریایی، یاد دادند.
    اقوام ترک هم زیر مجموعه اقوام آلتای و هم خانواده با اقوام ژاپنی-کره ای-چینی- مغولی- ترک- گاها سرخپوستهارم از این نژاد میدونن.که زمان یخبندان از تنگه برینگ آلاسکا وارد قاره آمریکا شدند.
    اما چه از نظر هرودوت و چه از نظر تاریخ ایران کروش در جنگ با سکاها کشته شده.
    ما ایرانی ها اسکندر- عمر-طغرول-چنگیز-تیمر رو وحشی میدونیم. چون کشور مارو اشغال و ویران کردند
    اما خشیارشاه رو قهرمان میدونیم در حالی که اونم آتن رو تخریب کرد.

  • رضا
    1399/11/21

    واقعا متاسفم که بعضی ها برای منافع خودشون از همه چیز حتی شرفشون هم میگذرن . به این که کل دست اندرکاران و بازیگران این فیلم یک مشت بی سواد بودند و هستن که تو عمرشون تاریخ نخوندن شک ندارم . ولی از این خیلی متاسفم که دست اندرکاران این سایت چرا باید این فیلم رو برای دانلود در سایت قرار بدن . اگر از عمد کردن که واقعا وطن فروش هستن و اگر هم غیر عمدی بوده که باز باعث خجالته که با بی توجهی اصالت و تاریخ مملکتشون رو مسخره کردن . کشور ایران تنها کشوری بود که برده داری در آن نبود و کورش کبیر هیچ ظلمی به هیچ ملیتی نکرد چه برسه به هم وطن های خودش . لطفا بیشتر دقت کنید و تنها یادگار خوب باقی مانده از گذشته ایران را خراب نکنید و هرجا این فیلم و فیلم 300 بود از سایت خارج کرده پاکش کنید . به بینندگان محترم هم بگم مسخره ترین و دروغ ترین فیلم تاریخ بود که متاسفانه دیدم .

  • بابک قوام
    1399/11/09

    تاریخ ما پر است از شخصیهای خوب و بد و شخصیتهایی که هم خوبی داشتند و هم بدی.

    اما آنچه که مسلم است همیشه از سمت آسیای میانه به سمت فلات ایران حمله میشده از مغول و تاتار و ترک و سلجوقی و …
    و درووود بر کسانی که علیه این تجاوزات ایستادگی میکردند.

    • کوروش بزرگ
      1400/01/05

      آقای بابک قوام فقط میتونم بگم دروووود بر شرفت و شیری که خوردی داداش ❤❤❤❤

  • MahdiyarAzimi
    1399/11/07

    فیلم بسیار زیبایی بود.چرا نمی خواهید قبول کنید که کوروش آدم فوق العاده ظالم و ستمگری بوده و هدفی جز افزایش قلمرو نداشته اونم به قیمت کشته شدن مردان و به بردگی گرفتن زنان و بچه های بیچاره ، حداقل ما دیگه باید حال و روز اون ها رو درک کنیم چون یک زمانی کشور خودمون ایران درگیر جنگ با عراق بود و فرض کنید خدای نکرده ایران را فتح میکردند آیا خوشحال می شدید ، معلومه که نه ، اصلا مگه کسی هم هست که از یک دیکتاتور زورگو که تنها هدفش کشور گشایی اونم به هر قیمتی هست خوشش بیاید. لطفاً از این حرف های مزخرف هم نزنید که (کوروش آدم خیلی خوب و مهربانی بوده) چون اصلاً منطقی نیست با مهربانی بشه کشور گشایی و غارت کرد.

    • alialibageri@gmail.com
      1400/03/13

      حرف مفت نزن میخای اسم کوروش رو بیاری دهنت آب بکش

  • آریا پارس نژاد
    1399/11/05

    با درود خدمت دوستان گرامی
    با اینکه خودم یک شیرازی هستم و عاشق کوروش وقتی برای اولین بار این فیلم رو دیدم بسیار ناراحت شدم. اما مدتی که پژوهش کردم فهمیدم که بسیاری از تاریخ نگاران ایران یهودی هایی بودند که در جشن پوریم از هامان و اون قصه ایرانی کشتنشون بسیار خوشحال اند. اینها تاریخ ایران رو طوری دستکاری کردند که از ۲۵۰۰ سال پیش ایرانم رو با ساسانیان و هخامنشیان معرفی کنند و اقسانه هایی از کوروش ساختند تا عناصر دیگر قومیت ها رو در ایران کم رنگ تر کنند و اگر مطالعات خوبی در اکتشاف حقیقت انجام بدهید متوجه میشوید که زبان اصلی سعدی هم چیزی شبیه لری بوده است و بنا به دلایلی از جمله نفت باید حکومت های ایران تغییر میکردند و ایران سلطه پذیرتر میشد تا بشه استثمارش کرد. داستان های کوروش هم تخیلی پوشالی بیش نبود که در دوران مدرسه به خورد ما داده بودند.

    • تورک اسگری
      1399/11/12

      اولین فارسی هستی که میبینم تاریخو خوب خوندی و اگاه هستی
      افرین ازت خوشم اومد

    • کوروش بزرگ
      1400/01/05

      لطفا اگه حرف نزنی کسی نمیگه چرا لالی …. فقط ببند دهنتو همیییییییییین ….👎👎✋✋✋✋✋✋✋✋

      • کوروش بزرگ
        1400/01/05

        منظورم از حرف زدن خطاب به شخص مثلا پارس نژاد بودد…..

  • امیر
    1399/11/05

    لابد کورووووش هم دست نشانده خود خدا بوده مه دوستان اعتقاد دارن بریم قرآن بخونیم تا خوروشو بشناسیم … خاک بر سر همچین طرزفکری معلومه آخر خطشون به کجا وصله اینا تو مکتب زیبا کلاماو حداد عادلا نشستن به چیه شاهنشاه نداشتتون مینازید آخه؟ چرا بندر عباس به احترام شاه عباس داریم ولی بندرچه ای هم بنام خوروش خبیر نداریم؟ واقعا چرا؟ قرار بر افتخار باشه بدترین شاهان ترک حاکم بر این جغرافیا از بهترین حکام فارس بهترو عادلتر بودن به چیه میر پنج پالانیو پسرو نوادگانو اجدادش مینازید؟ اصلا ول کن الانو بگید همه چی که از آن شماست قدرت پول حگومت سیاست رسانه و … الان چه پخی هست که زمان خوروش چی بوده باشه؟ سوزش ترکیه و آذربایجان خیلیاتونو گرفته تا حدی که ترکیه یه زلزله میاد چنتا بیگناه میمونن زیر آوار جریانی به راه میفته که انشالله ترکای ایرانم زلزله فلان کنه انشالله ترکیه کلش محو بشه و … اینه فرهنگ خورووووش؟ البته که همینه همه دروغ میگن یونانیا یهودیا ترکا و … فقط شماها حجتید تاریخ نشون داده هرجایی پاتون رسیده جز مصیبتو بدبختیو فلاکت هیچی به بار نیاوردید مطمئنم حتی لازم نیست مثال بیارم الان صدها مورد یاد خودتون افتاد اصلا ترکیه بده آذربایجانو ترکا بدن قبول … پس چرا گروه گروه میرید اونجا خونه بخرید پتخه خواری کنید بهتون پاسپورت ترک بدن؟ بیخود میکنید زنو بچتونو میفرستید اونجا تفریحو تحصیل وایسید همینجا با فرهنگو ادب خوروش پارسی و بهش افتخار کنیدچرا کتاب آموزش ترکی استانبولی دستتون میگیرید؟ درجواب یکی دیگه از صاحبنظران که فرموده بودن چرا سنگ کساییو به سینه میزنید که براتون ارزشی قائل نیستن خب امتحانش مجانیه پاسپورتتو بردار باهم بریم یکی از همین کشورهایی که میگید ببینید برای کی ارزش قائلن تو همین جنگ قاراباغ که کل دنیا حق آذربایجانو به رسمیت میشناخت با این همه خفقان دیدید چندبار برای حمایت بیرون اومدیم و صدای حمایتمونو بهشون رسوندیم؟ شما چیکار کردید پیش ارمنی ها وایسادید راستی شده تاحالا دربرابر مظلومیت افغانها که مظلومانه تو افغانستان شهید میشن زنو بچه های بیگناه کشته میشن یه بار بریزید بیرونو ازشون حمایت کنید؟ مگه هم زبانو هم نژاد نیستید؟ اینجاست که تفاوت ماوشما خودنمایی میکنه حالا برید تو قرآن خوورووش یخونیدو بشناسیدش یاشاسین آنا تومروس که دنیارو از شر خونخواری مثل خوورووش نجات داد

    • تورک اسگری
      1399/11/12

      عجب تحلیلی!
      یاشا غیرتیوه قارداش

    • داود
      1399/11/23

      اخه چه حرف چرتی میزنی، کی از مردن بقیه خوشش میاد، همین فارس و ترک که میگی مثل حرف اعراب ه،عرب و عجم، هیچ کس برتر از بقیه نیست، همه مخلوق یک آفریدگار هستند، حالا به فیلمی برداشتی آزاد داشته با یا بی پشتوانه تاریخی، الان هم که قدرت اول مملکت دست یه ترکه، قبلا هم دست ترکها بوده، بعدا هم هست، خوب که چی؟ هر کس که حرف از قومیت میزنه و نشانهای ریسیستی میانه برای ادامه حرفش، هدفی جز کینه توزی و دشمنی نداره، یکی میگه من 5000 هزار سال تمدن دارم، یکی به زور نشونه میاره ده هزار سال، بابا الان چی هستید و چه می کنید، تاریخ پیش اند های گذشته است که تمام شده و بعد از آیم مهم ه، الان آمریکا با دویست سال پشتوانه، یا سوید با پشتوانه وحشی و دد شکل ش بر دنیا اقایی می کنند، حالا هیچ بگو ترک، لر، کرد، آدم کجا پیدا میشه، بیخیال تاریخ که مثل اخبار جعل میشه، برای اختلاف و تفرقه

  • سالاری
    1399/11/01

    فیلم خوب بود در کل؛
    بعد ساخت فیلم Borat یکی از کارگردانای مطرح قزاقستان گفته بود انتقام این فیلم رو میگیرم (احتمالا با ساخت یک فیلم مستند یا کمدی مشابه) ولی جالبیش اینجا بود که کلی هم تعریف تمجید کرده بود از بازی ساشا و چهارچوب کلی فیلم حتی میگفتم خودم خیلی خندیدم… ولی جامعه ایران همیشه اسیر احساسات و اعتقادات و تواریخ و بحث های الکی هستش!! انگار ما فقط تاریخ داریم چیز دیگه ای نداریم!!! نکته بعدی اینکه کسی که از متوای تاریخی این فیلم انتقاد میکنه همونی هستش که توی فیلم TENET دنبال اثبات حقانیت علمی فیلم بود!! توصیه ام به چنین افرادی اینکه اگه بدنبال سند علمی و تاریخی هستند برن مستند ببینن نه فیلم!

  • بابک
    1399/10/28

    تاریخ را به مثابه رمان می بینم . در روایت های تاریخی برداشت ما و تاثیرش مهم است نه خود تاریخ . نمیتوان به تاریخ عقیده داشت و مقدس شمرد .
    تاریخ حتی ارزش لرزیدن دل کودک دشمنت را هم ندارد.
    اما اگر کسی با سلاح تاریخ حمله می کند لاجرم دفاع متناسب هم ابزار روایت های تاریخی خواهد بود .

    نام کوروش تا ۱۰۰ سال پیش وجود خارجی نداشت در هیچ یک از منابع و ادبیات فارسی نامی از کوروش نیست . حتی فردوسی هم کوروش را نمی شناخت.
    بیایید به زنده ها بیشتر از مردگان ارزش بگذاریم . زیاد این داستان ها را جدی نگیریم. بیائید فرم رقابت را از رجزخوانی و افتخار به گذشته موهوم، به افزایش توانایی در خدمت و گشودش گره ها تغییر دهیم .
    الان فقط با فتح دل ها میشود کشور گشایی کرد . شما در جمود ۲۵۰۰ ساله فسیل شده اید و تمام مشکلات جامعه ما از همین حماقت ها ناشی میشود . من هم تاریخ ۱۲هزار ساله دارم .خوب چه چی ؟! الان چی دارم و چقدر قدرت تغییر و بهینه سازی محیطم را دارم ؟
    اگر می خواهی ایرانی بزرگ داشته باشی باید به زبان ، فرهنگ و تاریخ من تورک ، عرب ، بلوچ ، کرد ، احترام بگذاری . در غیر اینصورت زمینه رشد خودت را هم عقیم می کنی.

    • Xerxes
      1399/10/28

      درود برشما 🌹

    • آریا پارس نژاد
      1399/11/05

      دوست عزیز برای حفظ و حراست از کیان مملکت لازم بود یکزبان زبان رسمی مملکت باشد که زبان شیرین پارسی با اون اصالت ۲۵۰۰ ساله زبان رسمی مملکت مان شد. لذا بقیه اقوام مانند (ترک نه ) آذری و لر و بلوچ و مازندرانی و ترکمن و گیلکی و عرب و کرد و افغانی باید زبان اصیل و زیبای پارسی رو تمکین کنید وگرنه باید مملکت ترک کرده و در کشورهای همجوار آواره بشوید.
      در حال حاضر قدرت و پول و سلاح و پیشرفته ترین امکانات جنگی و اقتصادی در مرکز فلات ایران پی ریزی شده است تا اگر هر یک از قومیت ها دست از پا خطا کرد توسط بسیج نمودن بقیه قومیت ها در نطفه خفه شوند. مطمین باشید پیروزی از ان ماست و شمایی که فریاد میزنی ترک فارس ارمنی دشمن شما هستند به ما درس تاریخ ندهید. ارمنی ها دوستان بسیار صمیمی ایرانی های باستان و کوروش بوده اند وزبانشان از شاخه زبان هند و اروپایی هستند. لذا کمک ایران به ارمنستان ستایش میشودو قصه هایی همچون تومریس به مثابه انکار هویت ایرانی است. لذا پر واضح است. همه ایران باید پارس نامیده شود و همه خراج گزار استان پارس باشند.

      • امیررشیدی
        1399/11/05

        سلام دوست گرامی اتفاقا به نکته خوبی اشاره کردی ما از ایران میریم ولی تنها نه با کشورمستقل آذربایجان از همدان گرفته تا قزوین زنجان آذربایحانهای غربی شرق اردبیل گیلان مازندران وگرکان درضمن تاریخ شوروی را هم بخوانید اونا هم یکی از قطبهای قدرت دنیا باتمام سلاحهای هسته شان وارتش سرخشان بودند آخرش چی شد درضمن تمام زبان شناسان دنیا اعتراف میکنن که زبان ترکی دومین زبان قدرتمند دنیا هست این زبان ساخت بشر نمیتونه باشه

      • امیر
        1399/11/06

        یک عدد ذارت بزررررررررررگ

      • مرتضی
        1399/11/10

        حرفت اشتباه اس کسانی که ایران رو ساختن همین قومیت هان و شاید تو جزو اینا هم باشی. پارس از قدیم حکومت داشته اونا هم داشتن ولی شما فقط بخودتون فکر میکنید سیستان بلوچستان نگاه کن اگه کشور بشه وضعش دهبرابر الان فرق می‌کنه تکه کشور فقط به فکر دزد منابع اونجا هست

      • تورک اسگری
        1399/11/12

        برو بابا ”
        اولا فارسی لهجه هستش
        دوما فارسی فقط یک لهجه قرار دادی هستش برای ارتباط میان اقوام
        “ولی بعضی ها خیلی شورشو درمیارن
        درضمن چیزیبنام اذری نداریم
        تورک
        من تورکم
        اذری ددندی

        • سرباز ایران
          1399/12/01

          اقای آریا پارس نژاد شما اصلا شیرازی نیستید و از همین عقد ه ای های نژاد پرستیت که تاریخ کشور های دیگه رو به کشور خودتون ارجع میدونیت. این فیلم دروغ محضه و با خرج یه مشت بی هویت ساخته شده که به فکر تاریخ سازی دروغ واسه خودشون هستند و رویای امپراطوری دارند که خیالی پیش نیست و برای تجزیه ایرانم از هر فرصتی کوتاهی نمیکنن. بعدش هم حکومت ماد و هخامنش و اشکانیان وساسانیان که آریایی هستند که بیش از 1500 سال سابقه امپراطوری بر نیمی از دنیا رو دارند و اسناد مدارکشون تو موزه های جهانه مثل سکه ها و ظرف ها و تندیس ها و کتیبه ها و….. خیلی چیزهای دیگه موجوده. کاخ ها و قلعه ها و دیوار و معابد و دیگر سازه هاشون هنوز تو کل خاورمیانه و اسیای مرکزی تا روسیه امروزی و تا اروپا هنوز پابرجاست. و تو کل این مناطق هنوز هر چه زیر خاکی (گنج) در میاد متعلق به همین سلسله ها هستند و هر روز یکی از اثار با شکوهشون پیدا میشه تو اینترنت بزن سرچ کن مال بقیه کشورهای دیگه رو. برو کتاب های تاریخ جهان رو بخون که همشون رو دیگر اقوام در وصفشون نوشتند. برو موزه های بزرگ دنیا رو ببین تا اثار و شکوه هشون رو ببینی. تو اصالتا از همون دار و دسته کور و فرو مایه هستی که هدف خاصی داری با گذاشتن نظر و با پوشش اسم اریایی که خیلی تابلو گذاشتیش قصد در تخریب کسی رو داری که نمیشه از تاریخ دنیا محوش کرد. و برو ببینم این ملکه چندتا کاخ و سکه و یا کتیبه و یا چیز دیگه ای ازش مونده باشه این خانمم حتما افسانه ای بیش نیست. من خواهان ایرانی یکپارچه و احترام به همه اقوام بخصوص قوم شما هستم که صرفنظر از افراد فرو مایه ای مثل جنابعالی، قهرمانان و بزرگانی دارند که برای سرافرازی ایران جونشون را دادند. ما هم کافیه اراده کنیم دوباره دنیا رو فتح خواهیم کرد. درود بر اقوام بزرگ ایرانی لر و لک ، ترک، کرد، کرمانچ، ترکمن، بلوچ و سیستانی، عرب، گیلکی و مازنی،فارس…… و همه ایرانیان
          این فیلم رو از این سایت حذف کنید!

      • رویا
        1400/05/25

        یک تورق و تحقیق بکنید راجب سومریان که اولین اقوام آسیای میانه و خاور میانه هستن، تشابهات اصواتی و کلماتی بین ترکها و سومریها،ودر وهله دوم فقط به ابنیه و بناهای معماری و تاریخی که ترکها ساختن و هنرمندان نامبر وان ایران در هر زمینه تحقیق کنید تا متوجه بشین کجای کارین.یک نیم نگاه به آثار اصفهان و تبریز و قزوین،زنجان….اکتفاست،و محض اطلاع دوره ای که تمامی هنرها استقلال یافته و ابداعات نوین در هنر شکل گرفت چه تکنیکال چه کانسپتوال،هنر خارج از حیطه دربار و کتابتش ارائه شد،همون دوره صفوی بود.

  • ناشناس۱۰۱
    1399/10/27

    فیلمش با حال بود و فاز خوبی میداد.
    دوستان حساس نشین. بالاخره جناب کوروش رو یکی زد کشت دیگه .
    حالا تومریس جون نزده باشه یه سیبیل کلفت دیگه.
    باز به تومریس که خییلی سالار بود .جیگری بود واسه خودش

  • مجید
    1399/10/26

    اولا تاریخ رو در مورد کوروش دشمنان ایران نوشتند شما نمیتوانید بگویید هرودوت دوست ایرانه کاافیه یکم تاریخ بخونید همین هرودوت میگه وقتی کوروش لیبی رو فتح میکنه پادشاه لیبی رو زنده زنده میسوزنه در حالی که این یک دروغ بزرگه و یکجای دیگه همین هرودوت میگه پادشاه لیبی یکی از متحدان نزدیک کوروشه مگه میشه سوزونده بشه بعد چطور باهاش متحد شده همچنین هرودت ایرنیان رو بربر میدانسته و چرندیاتی که درباره نبرد سالامین که میگه یونانیان با 300 نفر در این نبرد چنان شکستی به ایرانیان دادن که ایرانیان با تلفات زیاد پا به فرار گذاشتن بعد بدون هیچگونه توضیحی میگه آتن سقوط کرد و بزرگنمایی هایی که در مورد نبرد ماراتون و تعریف و تمجید های عجیب از اسکندر مقدونی و غیره که بیانگر این است که هرودوت وسایر تاریخ نویسان یونانی تاریخ رو به نحوه خودشان نوشتن و چیز عجیبی نیست این همان کاریست که بعدها رومی ها هم در متون تاریخی خود کردن منتها ببین هخامنشین چقدر عظمت داشتن که دشمنانشان هم نتوانستن در نهایت منکر آنها شوند باز هم تکرار میکنم تاریخ رو دشمنان ایران نوشتند و با این وجودنتوانستن منکر عظمت اجداد ما بشن این یعنی عزت یک ملت در مورد این که ایا هخامنشیان وجود داشتن مشخص که اسکندر با فتح ایران در واقع سه چهار دنیا رو فتح کرد پس وجود داشتن و کوروش و داریوش هم وجود داشته مگر اینکه بخوای بگی کل تاریخ بشر تخیلی بوده کتیبه های موجود در تخت جمشید و همچنین کتیبه حقوق بشر کوروش بیانگر وجود آنها بوده و نکته دیگر در زمان حمله اسکندر به ایران بسیاری از شهرهای ایران سوزنده شده و مردم ایران قتل عام شدن و همچنین این اتفاق در زمان حمله اعرب به ایران هم اتفاق افتاد به نقل از ابن خلدون تاریخ نویس معروف یمنی بعد از فتح ایران و سقوط مدائن سعد بن ابی‌وقاص به عمر نامه مینویسه که ازایرانیان کتاب های زیاد در مورد علم دانش و غیره به دست آمده کسب تکلیف میکنه و خلیفه دوم در جواب دستور به سوزاندن و نابودی کتابها میده . بعدشم پس از اسلام اولین حکومت واقعا ایرانی که خود را ایرانی میدونستن صفویان بودن که نام ایران رو زنده کردن وجود باکری ها و ستارخان و باقرخان وغیره که باعث فخر ایرانه ایا خجالت نمیکشید که فاز جدایی طلبی ور میدارید شما تاریخ جنگ چالدران و کشتاری که سربازان سلطان سلیم در ایران داشتن رو بخونین ما همه ایرانی هستیم وقتی دشمن بطور مثال صدام حمله کرد مگه به مردم خوزستان رحم کردمگه مردم خوزستان عرب نبودن و صدام عرب گرا پس دشمن که بیاد نمیگه تو ترکی فارسی عربی و بلوچی نه تو ایرنی هستی از دید دشمن و هویت ما ایرانی بودن ماست من خواستم خلاصه بنویسم اگه خواستید میتونم مثال های زیادی برای شما بیاورم ممنون

    • خطاب به مجید
      1399/10/28

      قبل هرچیزی دشمن، تئوری متعصباست…
      خوزستانی ها اگر اعتقاد دارند که عرب هستند پس هستند … ترکها هم همچنین…. اما
      چیزی که مارو ایرانی میکنه اینکه ما در یک جامعه مدنی زندگی میکنیم و این جامعه طبیعتا یک چهارچوب و یک فرهنگ و یک زبان رسمی داره که مورد قبول همه ماست… قبول کردن این مسئله ملی نباید موجب خیزش و پادرازی فاشیسم بشه… دوست من، چه قبول کنیم و چه نکنیم، چه راست و چه دروغ، به عقاید باید احترام گذاشت خب اگر یکی دوست داره بگه عرب هست مگه چه ایرادی داره؟
      ترکان درطول تاریح حاکمیتشان در ایران هیچ اسیبی به فرهنگ ایرانی و جریان حاکم آن زمان وارد نشده بود برای همین اشتراکات فرهنگی زیاد هست کماکه درطول زمان ترکها و ایرانیها بلحاظ اجتماعی پا بهپای هم واستادن و جنگیدن حیفه که اینارو درنظر نگیریم… مغولها بیشترین اسیب رو زدن و قبل اون حمله اعراب… در جوامع مغول امروزی هیچ عنصر ایرانی و اسلامی وجود نداره و همگی بودایی تشریف دارن چون جریان حکومتی اونا با ترکها متفاوت بود… حالا بگذریم
      تبعات اجنماعی و سیاسی الحاق و تجزیه خیلی خیلی بدتر از اون چیزی هست که فکرشو میکنید پس هیچ عقل کلی نمیاد بگه که خواستار تجزیه والحاقه… اما سیاست های یکسان سازی که امری بدوی و باطل برای مثلا ایجاد یکپارچگی انجام میشه جز سقوط چیزی عایدش نمیشه مثل حکومت مغول که کاملا فاشیستی بود.. روز به روز داره شکاف زیادتر میشه و این چیزی نیست جز رفتار اکثریت… نارضایتی اقتصادی و اجتماعی رو هم اضافه کنیمو ازون جایی که ادم خوشبینی نیستم اینده جالبی رو هم تصور نمیکنم.. اینا یکتعداد کلیات بود کاش میشد بیشتر حرف زد

      • مرتضی
        1399/11/10

        دوران قاجار کم خیانت نکردن

        • تورک اسگری
          1399/11/12

          تو حزف نزن

    • جعفری
      1399/12/15

      داداش لطف کن برو یک آزمایش ژنتیک بده ببینم اول خودت از کدوم قومی چون ممکنه اجدادت همین عربها یا مغولها باشه. مثلا اگه اجدات عرب باشن انونوقت بازم از کوروش و هخامنشیان و ساسانیان پشتیبانی میکنی یا ایندفعه شروع به کوبیدنشون میکنی مثل شاپور ذوالاکتاف و …

  • پیمان
    1399/10/24

    راهی جز حذف چیزایی ک بر ضد شما و واقعیته نمونده براتون؟!😂😂
    بخدا اگه با واقعیت اا کنار بیاید جذاب ترید

    • حرف حق
      1399/10/27

      واقعیت؟؟ پیمان جان یعنی واقعا نمی دونی این ایران ستیزی سرش تو آنکاراست تا سر مردم رو با داستان های تخیلی گرم کنه که به کاراشون برسن؟ این آقا بزرگ افسانه توران اردوغان ، الان نیرو فرستاده لیبی و یه اشوب اساسی راه انداخته و با قبرس و یونان هم داستان داره تو شمال سوریه هم دارن سر مردم عادی رو می برن ، از این ور هم نیرو فرستاده قطر با اجازه آمریکا مثلا از امیر قطر دفاع کنه و از اون یکی طرف هم آذربایجان و ارمنستان رو هم بجون هم انداخته که داستانش ادامه دار خواهد بود ، ته همه این ماجراها جز هزینه سازی که از جیب مردم ترکیه پرداخت میشه هیچ عایدی دیگری نخواهد بود ، ترکیه هیچ موضوع قابل قبول ریشه ایی نداره و همه این پان ترکیسم هم مانند کف رو در آینده حل و محو خواهد شد ، حالا اومدن یه آدم بی عقلی رو تو قزاقستان تحریک کردن یه فیلم مسخره تخیلی و بی ریشه ساخته امثال تو رو بزارن سرکار ، بیدار شو از خواب ، اونجوری جذاب تری

  • Amir
    1399/10/22

    اینو برای عزیزان متعصبی مینوسم که فکر میکنن فیلم راسته

    لطف کنین یه تب گوگل ترنسلیت باز کنین
    و یه تب دیگه باز کنین و سرچ کنین was cyrus a good king

    بعد برین تو سایت های غیر ویکی پدیا مطالب رو ترجمه کنین و بخونین

    بعد یه بار دیگه فیلم رو ببینین و مقایسه کنین با واقعیت

    (و این رو هم در نظر بگیرین این فیلم به سفارش دختر رئیس مهور قزاقستان تولید شده)

  • مهدی
    1399/10/22

    هیچی برات نمیشه

  • محمدمهدی
    1399/10/22

    ما ملت کوروشیم نه هیچ چیز دیگه با ارزشترین فرد ایران هم همون کوروشه ممنون که این فیلمو پاک کردین پیشنهاد میکنم تو imdbهم نمره صفر بهش بدین

    • امیررشیدی
      1399/11/05

      همن بهتر که با کوروشتان باشید

  • آریا
    1399/10/21

    همین که نوشته افسانه تومیریس مهر باطل میکوبه بر هردوت و طرفداران ضد ایرانی و بی ریشه این فیلم
    کسی که دوزار مطالعه داشته باشه و تاریخ رو از منابع موثق بخونه میفهمه اینا چرندیاتی بیش نیست اصلا این به کنار عقلشو به کار بندازه میفهمه کسی که دنیارو فتح کرده براش کاری نداره یه قبیله رو با اون ارتش عظیم در هم بشکنه وجدانا فکر هم میکنید شمایی که نظر میدید و به چرندیات هردوت اکتفا میکنید؟ نظرات شما اصلا مهمه؟
    کتیبه حقوق بشر کوروش خودش حقانیت کوروش بزرگ رو تو دنیا ثابت میکنه 4 تا بی ریشه پان و فرصت طلب که هیچی برای افتخار ندارن دست به دامن دنیای مجازی شدن تا مرحمی باشه بر سوزش هاشون
    خودتون به دست خودتون رسوا میشید مردم با مطالعه و فهمیم از هر نژاد و کشوری میتونن به حقانیت این سخنان پی ببرن
    کوروش هرچند از سرزمین پارس بود اما افتخار جهانیان به غیر از یه عده پان قزاقستانی و مغولی و عثمانی و اعراب ایران ستیز
    اینایی که نظرات موافق میزارن از تخم و ترکه این قوماشن
    کشوری که تاریخ و فرهنگ و تمدن غنی داشته باشه از مفاخر خودش حرف میزنه نه با تخریب تاریخ و تمدن کشور دیگه و این تو گستاخی هاشون به وضوح میشه دید
    پایدار باشید هم میهنان ایرانی

  • امیررشیدی
    1399/10/21

    بنده بااین حرفهای که میگین هیچ ایرانی ترک نیست موافقم چون هیچ ترکی هم ایرانی نیست وتاریخ ایران قبل هخامنشیان فقط دراستان فارس فعلی بود وقبل آن همه جادراختیارقوم مادکه مرکزیت آن دراطراف دریاچه ارومیه وترک بودن هست وهومل زبان شناس بزرگ میگویدمن درتحقیقاتم به جایی رسیدم که متوجه شدم زبان ترکی آنقدرقوی هست میشودهمه چیزرا در زندگی بشریت با آن ساخت انسان نمیتواند یک همچون زبانی را بسازد برای ساختن این زبان باید یک قدرت فرازمینی داشته باشی در ضمن دوستان فارس زبان داشتم داشتم حساب نیست دارم دارم حساب هست الان ماترکها درحال ساختن امپرطوری بزرگ ترکها دردنیا هستیم خوب به اتفاقات افتاده دراین چندسال ازمدیترانه ترکیه آذربایجان ترکمنستان تیموریهای افغانستان وایغورهای چین دقت کنید خواب دیگربس است البته شما نخوابیدین خودتان را به خواب زدین

    • حرف حق
      1399/10/23

      شما عزیزان با تحریف و داستان سرایی یه چند صباحی می گذرانید و بعد تغییر فکر و عقیده خواهید داد ، آخه برادر من همه این تخیلات که می فرمایید در طی همین چند سال گذشته بوسیله این بنده خدا که الان در ترکیه سرکار هست ایجاد شده و ریشه در آرزوهای زودگذر یه جاه طلب ساده اندیش دارد که مدتی زمام امور را در دست دارد و بعد خداحافظ ، عزیز من برادر من شاید سن شما اجازه نمی ده یادت بیاد اما همین مملکت ترکیه تا حدود بیست ، سی سال گذشته بدترین اوضاع را داشت و الان هم با ماله کشی این و اون سرکاره و تا خرخره دشمن داخلی داره ، و تا خرخره هم داره هزینه سازی می کنه ، در ضمن در کشور آذربایجان مردم بیشتر تمایلات مذهبی شیعه دارند تا اینگونه تخیلات که شما می فرمایید و مطمئن باش در موعدش حرکتی دور از ذهن شما خواهند کرد ، مردمان آنجا به ترکیه نخواهند چسبید زیرا اساس فکریشان متفاوت است ، اینها حقیقت است نه آنچه شما در سر داری ، بیدار شو

      • امیررشیدی
        1399/11/05

        خوب دوست عزیز مدیریت عقلانی همین دیگه کشوری که تا بیست سال پیش هیچی نداشت الان همه چیز داره ولی کشوری که تا بیست سال پیش همه چیز داشت الان هیچی نداره شما درچندسال آینده جمهوری امپراطوری عظیم ترکها از مدیترانه تا خاوردور را ملاحظه خواهید کرد

  • بابک
    1399/10/21

    نقدی کوتاه بر فیلم تومیریس 
    .
    .
    .
    اول:اینکه در نسخه دوبله در برخی موارد توهمات پانفارسیستی رو اضافه کردند 
    .
    .
    .
    دوم : بر اساس منابع ایرانی، کوروش به ایران ارتباطی نداشت ، هرگز پادشاهی نکرد و عبری تبار بود.
    کسانی چون بلعمی ،طبری، ابن بلخی ،میرخواند، ابو ریحان بیرونی و… صراحتا به این موضوع اشاره کرده اند :
    .
    .
    چنانچه طبری می نویسد :
    .
    از پیش گفتیم که چرا گروهی از اسیران بنی اسرائیل که بخت نصر با خود به بابل برده بود به بیت المقدس باز گشتند و این به روزگار کیرش، پسر اخشویرش بود که 
    از جانب بهمن پسر اسفندیار پادشاهی بابل داشت و چهار سال پس از وی نیز از جانب خمانی شاه آنجا بود…
    وگویند کیرش هرگز_پادشاهی_نکرد بلکه نشانده ای بود از طرف کیقاوس بر ناحیت خوزستان و زمینهای متصل به آن در بابل…
    .
    .
    .
    بلعمی به سرهنگ بودن کوروش اشاره کرده می نویسد :
    .
    .
    بهمن كس فرستاد به زمين عراق و بابل آنجا كه بخت النّصر نشستى، “سرهنگى” را بفرستاد نام او كورش‏، و بخت النّصر را از ملك باز كرد و به در خويش خواند و آن ملك عراق، كورش‏ را داد.
    .
    .
    منبع: [تاريخ بلعمی، تصحیح محمد روشن،‌ تهران: انتشارات سروش، 1378. ج‏ 1، ص 466]
    .
    .
    .
    میرخواند به تبار عبری کوروش تاکید می کند و می نویسد:
    .
    بهمن در زمان سلطنت خود پسر بخت‌النصر را از ولایت بابل معزول کرد و کوروش را که از اولاد لهراسب بود و مادرش دختر یکی از فرزندان بنی‌اسرائیل بود بر آن دیار “والی گردانید.”
    .
    .
    .
    منبع: [روضه الصفاء، ج ۱ احوال بهمن] 
    .
    .
    .
    و…. 
    .
    .
    چنانچه می بینیم کوروش گماشته ای بیش نبوده و هر گز پادشاهی نکرده است و این یکی از همان دلیلی هست که صهیونیزم و یهودیان کوروشی را که هردوت و گزنفون تصویر خوبی از او ارائه نداده بودند با وارد کردن جعل در خود منابع یونانی و انتساب قبر جعلی به وی که قبلا مزار مادر سلیمان خوانده می شد یا نسبت دادن سمبل هایی همانند فروهر جعلی که هیچ ارتباطی به این سرهنگ نداشت و برخی کتیبه های جعلی ، کل تاریخ ایران را متحول کردند . جایی که منبعی نیافتند عرب ها و مغول ها را با ادعایی مضحک عامل سوزاندن کتب ها و منابع تلقی کردند.( پادشاه و ایرانی جلوه دادن کوروش در این فیلم خود اشتباهی فاحش است که به این تاریخ جعلی تا حدودی رسمیت می بخشد )
    .
    .
    .
    فتوحات منتسب به سرهنگ کوروش که کپی برداری عینا از فتوحات اسکندر مقدونی بود یک صدم جهان نبود چه برسد به نیمی از جهان و در مقابل سرزمین های فتح شده توسط چنگیز که حتی آن را هم نمی توان نیمی از جهان تلقی کرد منطقه ای کوچک بیش نبود

    • بابک
      1399/10/23

      بسی خندیدیم …. عزیزم آخرش از این همه جعلیات و تحریفات چیزی گیرت نمیاد ، شب بخیر

  • رضا
    1399/10/21

    همین ها که اینجا مزخرفات هرودوت برایشان حکم وحی منزل دارد اگر جای دیگری از قول هرودوت نکته مثبتی در مورد کوروش یا ایران گفته شود هفت جد هرودوت را به لجن میکشند.از دید اینها اصلا مهم نیست چه کسی هر کس به ایران و به ویژه کورش بد بگوید او درست میگوید.ای کاش میشد بفهمیم این همه دشمنی از کجا آمده.فرض بر اینکه امروز یک فرانسوی یا قومی از فرانسه یا کل ملت فرانسه هر ظلم و جنایتی به من یا خانواده یا ملتم بکند مگر میشود در جوابش بگویم ناپلئون بناپارت دروغ است ؟

  • خوروش بزرگ
    1399/10/21

    چه سوزشی راه افتاده

  • ali
    1399/10/20

    پس چرا هیج کجای تاریخ ننوشته این کولیهای دزد با شکست ایران امپراتوری نصف جهان رو بدست گرفتن فیلم کاملا فانتزیه

  • کامران
    1399/10/19

    درود بر شما ، درود بر سایت دانلود روزانه که لینک این فیلم شرم آور را حذف کرد.

  • فقط ((حیدر)) امیرالمومنین است
    1399/10/19

    عرعر کنید جفتک بندازید یورتمه برید و توی دویله هاتون یونجه نشخوار کنید. با این کارها هیچی از کورش و تاریخ و تمدن ایران کم نمیشه و فقط نشون میده که خائنین چی هستن و توی چه رنک و رویی خودشون رو جا زدن. اگه این فیلم حقیقت داره پس تجاوز و جنایات مسلمان و کشورگشایی به نام دین، تجاوز مغول و تاتارها به ترک ها و فرستادن نوامیسشون به شهوت سرا ها در زمان عثمانی هم حتما حقیقت داره

  • فقط حیدر امیرالمومنین است. ایران
    1399/10/19

    بازم میگم فقط کسی از این نوع چرندیات و حجویات حمایت میکنه که فاقد رگ و ریشه باشه و از گذشته پرقدمت و بزرگ یه قوم و ملت دچار سوزش شده باشه.دقیقا اون افرادی که مثل یه تیکه چوب روی اب حرکت میکنن و با هر تغییر مسیر اب اونها هم راهشون عوض میشه

  • نسترن
    1399/10/18

    اگر لطف کنید و لینک دانلود را دوباره بذارید ممنون میشم.
    همیشه نظرهای مخالف زیاد هست. تاریخ را فاتحان نوشتند و درست و غلطش رو نگارنده تاریخ میدونه.

    • mj
      1399/10/19

      پس منم یه تاریخ چرند و دروغ مینویسم که توی اون گفتم شما یک موجود ۸دست و ۱۰ چشم هستید بعدها اگه کسی بگه دروغه یه عده حرف خودت رو میگن که ((تاریخ رو فاتحان نوشتن و درست و غلطش رو نگارنده تاریخ میدونه)) اون وسط حقیقت حذف میشه.
      نظرت این معنی داره پس بهتره چیزی نگی که خودتم میدونی بی ارزشه

  • bijan
    1399/10/16

    آیا میدانستید اسم تبریز رو از اسم تومیریس برداشته شده ولی باید تاریخ واقعی رو خیلی تحقیق کنید

    • بابک
      1399/10/19

      عزیزم دست بردار ، خود این تومیریس رو اصولا تا همین چند ماه پیش کسی نمی شناخت ، اگه این فیلم هم تو قزاقستان با هزار تا ماجرای پشت پرده ساخته نمیشد تا ابد کسی از وجود این زن با خبر نمی شد. هنوز هم هزار تا سوال در رابطه با این فیلم تحریف کننده تاریخ وجود داره

      • امیررشیدی
        1399/10/21

        دوست عزیز برویه کمی تاریخ
        مطالعه کن

        • بابک
          1399/10/23

          دوست عزیز و هموطن گرامی ، شما هم بدون عینک قوم گرایی های تحریک شده از بیرون ، برو مطالعه کن واقعیت های تاریخ رو

      • مرتضی
        1399/10/21

        عزیزم شما نمیشناختین آنا تومروس حتی مجسمشم هست در موزه لوور پاریس

        • بابک
          1399/10/23

          من اصلا نمی دونم مجسمه این زن هست تو موزه لوور یا نه ، چون اصلا اهمیت نداره ، و در ضمن در اونجا تصویر و مجسمه خیلی از انسانها و حیوانات هست ، شما مرتضی جان واقع بین باش داداش با تحریفات تاریخ چیزی گیر شما نمیاد فکر خودت باش ، اونهایی که این آشوب ها رو برپا می کنند دارن نونشو می خورن عمو ، تف کف دست بقیه نمیندازن.

      • محسن
        1399/10/21

        آقای بابک شما شاید از خیلی چیزا خبر نداشته باشی ولی ماساگت ها رو ما خیلی پیشتر از این میشناختیم چون به تاریخ مشترک اهمیت میدیم پرفسور پور پیرار هم توضیحات کامل تصویری راجع به این قوم ارایه کرده ومنابع مهم تاریخی از ملکه تومیروس اسم بردن واگر نمیدانین بدانبین که روز زن در بین ممالک تورک دنیا سالروز تولد تومیروسه پس نادانی خودتون رو پای همه ننویسین لطفا

        • بابک
          1399/10/23

          آخه برادر من ، محسن جان ، چرا با این تخیلات سر می کنید ، 2600 سال پیش کوروش کبیر شاهنشاهی برپا کرده و تا الان احدی بزبان نیاورده بود که چنین زنی او را کشته و ناگهان در سال 2016 و 2017 میلادی و در قزاقستان کاشف بعمل آمد که این زن او را کشته ؟؟!! عزیزم پشت پرده سیاسی کاریهای دولت مستقر در ترکیه و چند جریان راست افراطی در اونجا رو بعث این مزخرفات شده و شما هم پشت به سرزمین و میهن خود کردید و دنبال آنها رو گرفتید که چی؟ اینجور آشوب های قومی را همیشه دشمن بپا می کند که ماهی خودش را بگیره ، شما چرا گول می خورید؟ مگر اینکه …

      • امیررشیدی
        1399/11/05

        دوست عزیز این حرف شماعین این میمونه که من بگم نه فردوسی وجود داشته نه شاهنامه فردوسی من شاهنامه چندین بار خوندم ودوسدارم بازم بخوانم ولی درآین کتاب به این مهمی تعجب میکنم که از کوروش نامی برده نشده

  • آرش
    1399/10/16

    واقعا فیلم مسخره ای بود همش دروغ کافیه تاریخ رو بخونید مردم کشورهای لیبی آرزو داشتند کورش بهشون حمله کنه تا نجات پیدا کنند. درضمن مرگ کوروش هنوز مشخص نیست چگونه بوده وخوبه بدونید مقبره ایشان شیرازه اگه شکست خورده بود جسم ایشان رو نمیدادند

    • محسن
      1399/10/21

      خیلی خنده داربود ممنون از جوک جدید2021

      • حرف حق
        1399/10/23

        جوک جدید ، امپراطوری توران مورانه عزیزم ، محرک این سر و صدا ها یعنی جناب اردوغان فعلا تا می تونه داره پول خرج تخیلات خودش می کنه ، سر کرونایی آنقدر دروغ به مردم گفت که از رده 40 رفت یهویی رده 7 ، داداش اینکه دارم می گم رو خبرگزاریهای اروپایی دارن میگن ، عزیزم این اردوغان بیک یعنی بزرگ جریان ضد کوروش کبیر هر روز داره التماس پیوستن به اتحادیه اروپا رو داره می کنه ولی جز مسخره شدن چیزی گیرش نمیاد این داستانها و فیلم ها رو هم دارن سر هم می کنن که کار خودشونو پیش ببرن ، شما هم ساده لوحانه فقط خودتونه مشغول کردین ، ای بابا ….

    • محسن
      1399/10/21

      گر منظورتون مقبره مادر سلیمانه بدونین که کوروش قبری نداشت چون اگر جسدش رو میدادن هم تا طی اون مسیر تا مقبره مادر سلیمان متلاشی میشد میتند قدمگاه و کتاب دو قرن سقوط به دردتون میخوره پیشنهاد میکنم ببینین وبخونین

      • آرمین
        1399/10/23

        محسن جان ، کوروش کبیر تو قبر خودش در پاسارگاد هست ، شما نگران اون بنده خدا نباش ، شما بهتره فکر این باشی که کی شماها رو داره با جعلیات تحریک می کنه و باد تو آستینتون میندازه ، عزیزم ته این ماجراها چیزی گیر شما نمیاد ، اون بابایی که در کشور همسایه نشسته و خودشو بزرگ توران می بینه در آینده نزدیک بای بای میشه میره رد کارش ، تاریخ اینو داره میگه ، تاریخ معاصر همون کشور

    • amir
      1399/11/08

      سلام دوست عزیز به قول خودت کسی که مرگ مشخص نیست چطور قبرش مشخصه

  • درود بر کوروش کبیر
    1399/10/14

    ۱- ماساگت‌ها، بنا بر نظر اکثریتِ صاحب‌نظران، گروهی از سَکاها بودند که مردمانی ایرانی‌تبار بودند و ارتباطی به قزاق‌ها چنان‌که در این فیلم به تصویر کشیده‌شده و از سوی آنها تبلیغ می‌شود ندارند.

    ۲- اصلاً روشن نیست که جنگ کورش با ماساگت‌ها در کجا رخ داده است. تنها روایتِ موجود که هرودت گزارش کرده آن‌ را در قفقاز در کنار اَرَس می‌داند و پژوهش‌های جدید جایگاه این قوم را به آسیای مرکزی در کنار سیردریا (سیحون) منتقل کرده است. با این‌حال، اخیراً برخی دوباره به همان نظر قدیمی بازگشته‌اند. بنا بر این، هیچ اطمینانی در ارتباط این داستان با قزاقستان وجود ندارد.

    ۳- کشته‌شدن کورش در این جنگ و افتادن سرش به دست ملکهٔ ماساگت‌ها صرفاً یک داستان هرودتی است، نه واقعیت تاریخی. چراکه هیچ مورخ دیگری روایتِ هرودت را تکرار و تأیید نکرده است. براساسِ نظرِ غالبِ صاحب‌نظران، کورش در جنگ‌های خود با این اقوام پیروز بوده است.[۸]

  • فرهاد
    1399/10/14

    یک فیلم ضد کوروش کبیر می‌باشد دشمنان ما فرزندان کوروش بدانند ک ما همیشه هوشیار و باهوش هستیم…بله نوشته یک افسانه…تاریخ را نمیشه با مقلطه پاک و درست کرد….

  • مهدی
    1399/10/14

    کوروش شاه شاهان …ابرقدرت دنیا کاش امروز یک کوروش برای ساخت این مملکت داشتیم

  • امین
    1399/10/13

    عالیه این فیلم .ایول ❤❤

    • آرمین
      1399/10/19

      شرم آور این فیلم از هر لحاظ

  • آنا تومیروس
    1399/10/13

    فیلم خیلی زیبایی بود. صحنه های فوق حرفه ای و واقعی در حد هالیود. کسایی که با تعصب میان نظر میدن لطفا اول تاریخ بخونن بعد بیان اینجا از روی معده حرف بزنن. ایران از ازل تا ابد ایران است و باقی خواهد ماند با مردمان مغز فندوقی با ضریب هوشی ۸۰. لطفاً متعصب ها به کشور های فارص زبان توجه کنند ببین چه کشوری هستند ایران حالا گنده آنهاست. حالا زمان کوروش چند میلیون برابر عقب افتاد تر بودش. مگه میشه کشوری را بدون خونریزی فتح کرد لابد ماچ می‌داده. عاریایی های کند ذهن اینو تو دهنتون فرو کننین لقب هایی مثل عادل، پیامبر، مهربان، کامل وغیره شامل افرادی که تو سیاست هستند نیستند سیاست پایش با دورغ و نیرنگ و خیانت هستش تا قدرت خودشو حفظ کنه در بعضی مواقع مردم کشورش هم به چپشه. حالا شما دم از کروش با لقب های تخیلی میزنید این لقب های تخیلی شامل حالش نمیشه. حالا ما میگیم بدون خونریزی و با ماچ کشور گشایی میکرد درست. داشته منطقه خودشو گسترش میداد آدم حریصی بوده دیگه. برای بار صدم آدم درست وارد سیاست نمیشه. این فیلم هم تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

    • آرمین
      1399/10/14

      از کلماتی استفاده کردید که توهین است ، ایکاش میشد در هر مکانی واقعی و یا مجازی با شما بحث و گفتگو بلکه مناظره کرد ، هر چقدر که می خواهید کمک بیاورید اگر دارید ، تضمین می دهم که من بدون اینکه یک کلمه خارج از ادب بزبان بیارم به شما ثابت کنم که در چه فضای دور از حقیقتی سیر می کنید ، درخواست موکد دارم اگر امکانش است مسئولین این سایت امکان چنین رخدادی را میسر کنند.

    • فقط ((حیدر)) امیرالمومنین است
      1399/10/19

      تو که مشخصه ریشه نداریاگه ماچ و بوسه هم بوده حتما کار اجداد خودت بوده
      چرا داری پاچه خواری یه اقوامی رو میکنی که پشیزی برات ارزش قایل نیستن.ببینم تمام حرفا که درباره اسلام و پیامبر میگن هم درسته دیگه؟ اونم فاتح بوده و زنان اسیر رو بهشون تجاوز کردن.اگه بگی دروغه پس چاک دهن رو ببند و درباره تاریخ سکوت کن

    • فقط ((حیدر)) امیرالمومنین است
      1399/10/19

      یادم نبود قومیت شما ترتر ها هستن که تا بوده مورد هجوم و تجاوز سلطان سلیمان ها و اقوام مغول و عثمانی بوده.

    • آریا
      1399/10/21

      جواب بی ریشه ای مثل تو یه کلمه ست منشور کوروش بزرگ
      پس خفه شو و از داشته های خودت حرف بزن نه تخریب تاریخ عظیم و غنی سرزمین پارس
      کل دنیا کوروش بزرگ رو میشناسن و ستایش میکنن تو بی ریشه عددی نیستی که چرندیات دشمنان ایران رو نوشخوار کنی از روی گاز معده
      برو تا بیشتر از این بی عصمتت نکردم با فرزندان کوروش در افتادی ور افتادی

    • سعید
      1399/10/22

      ببخشید ولی حتی اعراب به ایران حمله کردن و نوامیس ما رو غارت کردن اونا وحشی گری بود و با جنگ هایی کوروش داشت یکی میکنی ، کوروش هرکس بود در جنگ ها کسی رو اسیر نمیکرد و کاری به نوامیس مردم نداشت و اگه جنگی داشت با جنگ جویان بود نه بچه ها و زن ها تمام کشور های دنیا برای بزرگ کردن قلمرو خودشون جنگ میکردن دلیل نمیشه به اونا بگیم قاتل و جانی اگه اینطوری هست بشر انسان یک قاتل و جانی هست که میخواد برای منافع خودش ناموس شو تیکه تیکه کنه.

    • سعید
      1399/10/22

      اصلا ۳۰۰ نفر نبودن که گذاشتن فیلم ۳۰۰ ، ۷۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰نفر بودن و در انتهای در گیری شدن ۳۰۰ نفر بعد میگن کلا ۳۰۰ نفر بودن واقعا خنده داره

  • مصطفی
    1399/10/12

    به عنوان یه تاریخ دان؛ کوروشو دوست دارم ولی اینطوری ها هم که ازش دفاع میکنن اصلا نبوده و بهتره بگیم اینقدر اصلا ازش اطلاعات نداریم چه برسه بخوایم تایید یا ردش بکنیم… خیلی از این اطلاعاتی که داریم اراجییف به معنای واقعی ان حیف که رسانه های اون ور آبی برای اغراض سیاسیشون میخوان مشغول یه سری شخصیت خاص بشیم….

    • آنا تومیروس
      1399/10/13

      فیلم خیلی زیبایی بود. صحنه های فوق حرفه ای و واقعی در حد هالیود. کسایی که با تعصب میان نظر میدن لطفا اول تاریخ بخونن بعد بیان اینجا از روی معده حرف بزنن. ایران از ازل تا ابد ایران است و باقی خواهد ماند با مردمان مغز فندوقی با ضریب هوشی ۸۰. لطفاً متعصب ها به کشور های فارص زبان توجه کنند ببین چه کشوری هستند ایران حالا گنده آنهاست. حالا زمان کوروش چند میلیون برابر عقب افتاد تر بودش. مگه میشه کشوری را بدون خونریزی فتح کرد لابد ماچ می‌داده. عاریایی های کند ذهن اینو تو دهنتون فرو کننین لقب هایی مثل عادل، پیامبر، مهربان، کامل وغیره شامل افرادی که تو سیاست هستند نیستند سیاست پایش با دورغ و نیرنگ و خیانت هستش تا قدرت خودشو حفظ کنه در بعضی مواقع مردم کشورش هم به چپشه. حالا شما دم از کروش با لقب های تخیلی میزنید این لقب های تخیلی شامل حالش نمیشه. حالا ما میگیم بدون خونریزی و با ماچ کشور گشایی میکرد درست. داشته منطقه خودشو گسترش میداد آدم حریصی بوده دیگه. برای بار صدم آدم درست وارد سیاست نمیشه. این فیلم هم تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

      • آرمین
        1399/10/14

        آنا تومیروس ، امثال شما که حتی اسم غیر ایرانی این عجوزه جعلی رو انتخاب می کنه و طرز تفکر بشدت منفی نسبت به مفاخر میلیونها نفر داره رو باید آورد و در مقابل صدها هزار نفر به بحث و مناظره کشوند تا معلوم بشه عیار فکری شما چقدر است ؟ به هر چه که من و شما می پرستید قسم که نخواهید آمد زیرا می دانید که تفکری آشفته دارید و چشم به بسیاری از حقایق بسته اید

    • فرهاد
      1399/10/14

      این ک میگی کوروش دوست داری یه تناقض دروغ آخودیستیه.‌..‌ما فرزندان کوروش ب شما دشمنان ایران هوشیاریم خود فیلم نوشته اقسانه

    • آریا
      1399/10/21

      تو غلط کردی کوروش دوست داری تو دشمن درجه یک ایران و ایرانی هستی با این مزخرفاتت
      فکر کردی خیلی ریز داری نظر مخالف میدی نمیفهمیم بی ریشه

  • حسن
    1399/10/12

    سلام این فیلم از زبان فارابی و به روایت هرودوت است البته به جز هرودوت دوتاریخ نگار دیگر زندگی کوروش رو نگاشته اند بهتر است یا خواندن تاریخ و قبول واقعیت های آن از تعصب بیجا پرهیز کنیم و برای اثبات تاریخ ونه حرفها و تعصبات افسارکسیخته خودمان از رجوع به یک برگ از تحریفات تاریخی یا سخنان غرض ورزانه برخی دشمنان در لباس دوست خودداری کنیم.در مورد اینکه این فیلم ضد تاریخ ایران است باید بگم منابعی که در انتهای فیلم ذکر شده همه معتبر هستند و به تایید مورخان و کارشناسان بین المللی رسیده و بهتره که بگیم ما ضد تاریخیم نه این فیلم

    • آریا
      1399/10/21

      میشه خفه شی انقدر زر زر نکنی بدبخت پان ترک
      تو که خیلی راحت داری اراجیف امثال هردوت رو قبول میکنی ادعاتم میشه

  • محمد امین
    1399/10/10

    جد در جد ما و افتخار ما کوروش کبیر بزرگ هست .البته کلاغ ک نمیتونه ادای عقاب(کوروش کبیر) دربیاره.تو فیلم میگه ک نیمی از جهان دست ایرانه بعد ی دشت مثل دشت لوت هست ک نصف سربازای کوروش هست و فیلم میگه ک کوروش با تمامی سربازای خودش اومده. اخه چجوری ی دشت نصف سربازی کشوری ک نیمی از دنیارو در اختیار داره نفز داره؟؟ برید تاریخ مارو با دقت بخونید ایران یعنی فارس ،لر.ترک،کردو…. زنده باد ایران ایرانی

    • آریا
      1399/10/21

      یه عده نخود مغز نادون به استناد هردوت زر زر میکنن

  • هادی
    1399/10/09

    چرندیات این فیلم از ۳۰۰ هم بیشتره و حاصل خیال‌بافی و عقده‌گشایی سازندگان کند‌ ذهنی هست که یک عمر با ایران و ایرانی دشمنی داشته‌اند
    از ادمین محترم می‌خوام هرچه زودتر این فیلم رو حذف کنند
    با سپاس

  • مهدی
    1399/10/08

    فیلم خوبی بود درود بر قزاقستان
    فیلم واقعی است دوستان

    • کامران
      1399/10/14

      جناب مهدی محض رضای خدا یک سند رو کنید که این فیلم بشدت هدف دار واقعی بوده؟ واقعا دوست دارم در مقابل هزاران نفر با امثال شما مناظره کنم تا ببینیم هر یک از ما بدنبال چه هستیم ، چطور ممکن است که فردی بر تخریب گر تاریخ کشورش درود بفرستد مگر اینکه …

    • آریا
      1399/10/21

      قطعا تو یا ریشه عربی داری یا ترکی و پان ترک قزاقی غیر این نمیتونه باشه

  • Mehdi
    1399/10/08

    فوق العادست
    ممنون از سایت خوبتون

  • زانیار
    1399/10/07

    فیلم بسیار خوبی بود حتما نگاه کنید و لذت ببرید

    • کامران
      1399/10/14

      دیدن این جعلیات و مزخرفات تلف کردن وقت است ، چرا باید از اینکه خارجی ها تاریخ ما رو بشدت تحریف می کنند لذت بورد؟ جناب زانیار آیا واقعا از اینکه تاریخ شما را در این حد لگد کوب کرده اند لذت بردی؟؟

    • آریا
      1399/10/21

      به فیلمم بر ضد شما قزاقستانی ها خواهیم ساخت

  • ایران
    1399/10/07

    درود هموطن، این فیلم ضد تاریخ ایران است و در این فیلم به شخصیت تاریخی کوروش بزرگ توهین شده! لطفا پاکش کنید!

  • جاوید کوروش
    1399/10/07

    دقیقا راجب رضاشاه هم همین حماقت رو کردیم الان داریم تاوانش رو پس میدیم هیچوقت نخواستیم اصالت و تمدن خودمون رو بشناسیم و ستایشش کنیم ب همین دلیل بهمون میگن جهان سوم…..

  • Erfan
    1399/10/07

    دمتون گرم عجب فیلم خوبی بود حال کردم

    • آریا
      1399/10/21

      پان ترک نادون

  • جاوید شاه
    1399/10/07

    از همون روزی بیچاره شدیم ک پای بیگانه های پاپتی ب این مملکت باز شد ک بیان اینجا راجب کوروش بزرگ بد و بیراه بگن

  • مهدی
    1399/10/06

    ازین فیلم های خیالی کمدی بیشتر بزارید😂😂😂

  • Mani
    1399/10/06

    این فیلم ضد ایران و ایرانی رو حذف کنید. فقط اسم سایت خودتون رو با این فیلم خراب کردید. این قزاق های بدبخت تا زمان تیمور لنگ هیچ پخی نبودن. حالا دم درآوردن. و بدبختی بزرگتر ما اینه که یه سری سایت میان این آثار رو درج میکنند. اگه خودتون رو فرزند آریایی ها میدونید این فیلم رو سریعا از سایت حذف کنید. نام کوروش و پارس و اهورا مزدا رو کثیف کردن عوضی ها.
    پاینده باد ایران، کوروش، پارس و آریایی نژاد

    • بهروز
      1399/10/06

      چون ضد فارسی هستش دلیل بر این نیست که ضد ایرانیه. ما ترکا دوسش داریم. و میدونیم کسیه که سره کوروشو بریده.

      • Mani
        1399/10/07

        دوست عزیز شما زبانت ترکیه ولی نژاد و نیاکان هممون تو این آب و خاکه. شما بر چه اساسی میگی سر کوروش بزرگ رو بریده؟

        • F
          1399/10/08

          چون که تاریخمون اینو نشون میده

      • F
        1399/10/08

        احسنت👌

        • آریا
          1399/10/21

          اخه بدبخت پان ترک تاریخی ندارید بهش افتخار کنید جز الت پرستی برو پیش اربابت اردوغان کم چیزشعر تلاوت کن

      • بابک
        1399/10/14

        جناب بهروز ، اگر امکانش بود رو در رو صدها آذری زبان رو به شما نشان می دادم تا ببنید که چگونه آنها از تاریخ پر گوهر ایران دفاع و چرندیاتی مانند این فیلم بی اساس و جعلی را محکوم و لعن می کنند ، و این تازه گوشه کوچکی از آذریهایی است که مدافع وطن هستند، کوروش بزرگ متعلق به همه اقوام ایرانیست و اینکه می گویند کوروش فارس و یا فلان قومیت را داشته دروغ محض است ، حتی پدر و مادر کوروش بزرگ از دو قوم بسیار بزرگ روزگار خود می بوده اند که ریشه بسیاری از اقوام فعلی ایرانی است ، کلمه به کلمه آنچه می گویم سند و مدرک دارد و حتی در همین اینترنت صدها گواه داخلی و خارجی برای آن وجود دارد.

        • آریا
          1399/10/21

          داداش اذری زبانان ایرانی قضیش با این ترکای عثمانی و قزاقستانی و مغولستانی فرق میکنه اینا دشمنان مردم ایران و تاریخ ایرانن بایدم از فرصت سو استفاده کنن تا بیان حمایت کنن بی ریشه های بی هویت بی تاریخ
          افسوس که تو برهه ای از اهریمنی ترین زمان گیر کردیم نمیتونیم فیلم تاریخی بسازیم اینام سو استفاده میکنن

      • آریا
        1399/10/21

        بدبخت پان ترک از تاریخ نداشته خودت حرف بزن تو ایرانی نیستی بیشرف
        پارسی زبان بودن دلیلی بر ایرانی بودن نیست کثافت
        برید مشغول تخیلات و خیال بافی هاتون باشید تومریس شخصیت خیالی رو کی میشناسه خوبه عنوانش هم هست افسانه تومیریس
        ولی کوروش رو کل دنیا میشناسن برو بدبخت الت پرست

  • هادی
    1399/10/06

    با سلام لطفا این فیلم افسانه تومیریس رو از سایت حذف کنین چون کاملا برخلاف تاریخ و چرندیاتی بیش نیس ک توهین به تاریخ ماست .تشکر

  • seyannosh
    1399/10/06

    این فیلم از لحاط دروغ دست فیلم ۳۰۰ رو از پشت بسته این جنگ در گرفته ولی ایرانیها فاتح جنگ بودن … اینا میخاستن یه فیلمی مثل کاپیتان امریکا بسازن روایت گزفنون رو بخونید و این اراجیف هرودوت که دشمنیش رو با ایرانیها بارها در تاریخ با مزخرفاتش نشون داده گوش نکنین پاینده ایران و ایرانی (فاتح نصف جهان میاد از یه قبیله عشایری که هیچ نظم نظامی و تاکتیکی ندارن شکست میخوره ؟ ) جوک خوبی بود …کورش کبیر پدر ایران زمین

    • بهروز
      1399/10/06

      دروغ تاریخ جعلیه اریایی افغانی شماست. این واقعیته. هیچ میدونستی اسم واقعی تبریز تامراکیسه؟
      از همین دملکه اسمش گرفته شده

      • بابک
        1399/10/14

        بهروز جان جوگیر شدی برادر ، اسم تبریز همیشه همین بوده و خواهد ماند ، ما حافظ ایران بزرگ هستیم و خواهیم بود ، بدون شک خائنین به این مرز و بوم را یا اصلاح خواهیم کرد و یا بیرون از این مرز پر گوهر ، اونهایی که تاریخ جعلی می سازند یه عده آدمهایی هستند که چهار ، پنج قرن پیش پیداشون شده و بعدها شکست سختی هم خورده اند ، آنچه امروز شاهدش هستیم بازگشت ایران به دوران قدرت خود است و امثال تو بزودی این واقعیت را خواهند دید و بارها این کلام مرا بخاطر خواهند آورد ، پاینده ایران جاوید ما.

      • فقط ((حیدر)) امیرالمومنین است
        1399/10/19

        همین که میگی کی هستی و از چی دفاع میکنی نشون میده حرفات ارزش پاسخ نداره. وقتی ریشه و تاریخ نداری. خودتو میچسبونی به یه فیلم دروغ

    • F
      1399/10/08

      بله شکست میخوره
      اون عشایری هم که میگی همون ترکا هستن (آغوز)
      این حقیقته
      از خودتون شعر نگین
      مرسی

      • د
        1399/10/12

        آخه در کجای تاریخ نوشته است که کوروش بزرگ را سر میبرند کوروش در یکی از جنگ ها زخمی میشود و بر اثر جراحات فوت میکند . کمی تاریخ بخوانید و در ضمن در ایران آذری زبان هست نه ترک . زبان ترکی در ایران گویش میشود ولی هیچ ایرانی ترک نیست

        • علی
          1399/10/21

          درودبر شرفت من خودم اذری زبانم و این حرکت بی شرمانه پان ترکان رو محکوم میکنم
          چو ایران مباشد تن من مباد درود بر کوروش بزرگ افتخار جهانیان و پدر ایران زمین.
          منشور کوروش بزرگ اگه نبود ببین چه غلطایی میکردن زبونشون کوتاهه تو دنیا

    • محمد امین
      1399/10/10

      دقیقا منم همینو گفتم خودم فیلم میگه نصف دنیا دست ایرانمونه بعد با تمامی سربازامون اومدیم ،ارتش اونا نصف کوروش کبیر هست ،اخه چ جوری ی دشتی ک ./000001 از دنیا نیست نصف ارتش ما نفر داره

      • آریا
        1399/10/21

        این توهمات و چرندیات رو فقط یه عده بی ریشه ضد ایرانی ترک مغول قزاقی و اعراب ضد ایرانی باور میکنن
        عقل تو کله شون نیست با یه فیلم و هردوت ضد ایرانی میخوان خودشونو ثابت کنن خخخخ

    • آریا
      1399/10/21

      همین دیگه استناد چرندیاتشون شده هردوت دشمن ایرانی

  • aweqwe
    1399/10/05

    یا ترجمه این فیلم دروغ هست حتی کسی که ترجمه کرده ذره ای تاریخ سرش نمیشده خاک برسر متحرجم های بی شرف و سازنده های این فیلم
    زمانی که کوروش بدون جنگ وارد بابل شد یحودیان رو از بند بابل ازاد کرد و تمام گنجینه ها اونها رو به خودشون برگردوند و کرورش کبیر جز دوره خوارزمی ها نبود گوسفند های بی دانش

  • فقط ((حیدر)) امیرالمومنین است
    1399/10/05

    فکر کنم سازنده این فیلم تحت تاثیر دُز بالای سنتی و صنعتی و قدرتی بوده و جفنگیات مغز پوک و اغده های تاریخ نداشته کشورش رو فیلم کرده چون هزار فرسنگ دور از واقعیت ساخته شده
    جلوه ویژه و فیلمبرداری خوبه و ((کپی))برداری شده از فیلم های هالیوود شاید برای کسی که میخوان تخیلی باشن و اصل این مدل فیلمو ندیدن جالب باشه
    جای تاسف داره که هیچکدوم از مقام و مسئولین همیشه در صحنه به این فیلم نقد نداشته و انگار خوششون هم اومده فیلم های ضد ایرانی زیاد بشه
    اهان یادم نبود دغدغه مسئولین مناطق و جاهایی بیرون از مرز ایران هست
    پاینده ایران و کورش کبیر

  • علی عارفی
    1399/10/05

    قزاقا از کی داخل ادم ها شدن زنده باد کوروش کبیرو زنده باد ایرانی باغیرت

    • زانیار
      1399/10/07

      متوهم خخخخخخخخ

      • سامان
        1399/10/17

        درسته سنندجی هستی و خودت رو ایرانی نمی‌دونی ولی احمق کوروش یه رگش ماد بود جدا از اون برو تاریخ بخون بی سوادی بد دردیه کاکه گیان

    • آریا
      1399/10/21

      والا تا قبل این فیلم نمیدونستیم قزاقستانی هم تو دنیا وجود داشته خخخخ

  • آیهان
    1399/10/04

    به نظر بند این فیلم براساس خیال های باطل و فکر های کثیف ساخته شده و هیچ مورخی این فیلم را براساس تاریخ نمیداند و تمام این فیلم براساس دورغ و دورغ و جعل تاریخ ساخته شده و حتی روایتی که هرودت کرد با اساس این فیلم کامل تفاوت داشته و باید گفت که این فیلم یک دورغ بزرگ مانند فیلم ۳۰۰ است

  • ناصر
    1399/10/03

    تو سبک خودش فیلم خوبی بود

    • آریا
      1399/10/21

      تو سبک بی هویتی تو هم خوبه که بشینی چنین فیلمایی ببینی و تا مرحمی باشه بر دردها تون

  • زانیار
    1399/10/03

    خوب بود

    • بابک
      1399/10/04

      واقعا نمیتونم باور کنم که یک ایرانی به این فیلم مزخرف بگه “خوب بود” !

  • ب
    1399/10/03

    هزینه ساخت فیلم یا عربستان داده یا اسراییل دیگه از کوروش هم میسوزن

    • Mani
      1399/10/06

      بنظر من فقط عربستان کثیف هزینه داده . چون کوروش بزرگ یهودیان رو از حمورابی نجات داده، و اونا کوروش رو دوست دارن.

  • مهندس
    1399/10/02

    فیلم ضدایرانی بود چون هیچ وقت کوروش فرستاده هیچ سپاه یا کشوری رونمیکشت، بعدش گارد جاویدان گاردی نبوده که الکی وحشی ها بتونن ازش عبورکنن . آرایش نظامی خیلی ماهرانه ای داشته سپاه کوروش بزرگ دلیرترین وجنگجوترین افسران رو بخودش داشته که اصلا تو این فیلم پیدانبودن⁦⚔️⁩.🌹 درود بر کوروش کبیر 🌹⁦⚔️⁩

    • Milad
      1399/10/03

      تو خودت اونجا بودی دیدی ادم کشی نمیکرد مگه میشه بدون خون ریزی جایی رو تصرف کرد

      • مسعود قلعه
        1399/10/05

        آفرین دقیقا 👍

    • آریا
      1399/10/21

      غیر این بود نمیتونست دنیا رو فتح کنه فقط یه بی ریشه احمق اینجور فیلمارو باور داره و عقلشو به کار نمیندازه

    • محمدی
      1399/10/21

      به جای این حرف های متعصبانه یکم مهندس خوب کتاب بخونی چیزی ازت کم نمیشه

  • تارا123
    1399/10/02

    این یک فیلم ضدایرانی ست. نقش کوروش را یک بازیگر عرب بازی می‌کند. اولین فیلم از تریلوژی‌ای (سه‌گانه‌ای) است که قزاقها با محوریت زندگی و جنگاوری ملکه تومیریس ساخته‌اند. آلیا نظربایف، دختر رئیس‌جمهور قزاقستان، همسر یکی از سران دولت اسرائیل، تهیه‌کننده و حامی مالی این فیلم بوده که به رانت‌خواری معروف است. کارگردانیتومیریس را آکان ساتایف مؤسس شرکت «ساتای‌فیلم» برعهده داشته که فردی یهودی و اسلام ستیز است.
    شایان ذکر است که:

    ۱- ماساگت‌ها، بنا بر نظر اکثریتِ صاحب‌نظران، گروهی از سَکاها بودند که مردمانی ایرانی‌تبار بودند و ارتباطی به قزاق‌ها چنان‌که در این فیلم به تصویر کشیده‌شده و از سوی آنها تبلیغ می‌شود ندارند.

    ۲- اصلاً روشن نیست که جنگ کورش با ماساگت‌ها در کجا رخ داده است. تنها روایتِ موجود که هرودت گزارش کرده آن‌ را در قفقاز در کنار اَرَس می‌داند و پژوهش‌های جدید جایگاه این قوم را به آسیای مرکزی در کنار سیردریا (سیحون) منتقل کرده است. با این‌حال، اخیراً برخی دوباره به همان نظر قدیمی بازگشته‌اند. بنا بر این، هیچ اطمینانی در ارتباط این داستان با قزاقستان وجود ندارد.

    ۳- کشته‌شدن کورش در این جنگ و افتادن سرش به دست ملکهٔ ماساگت‌ها صرفاً یک داستان هرودتی است، نه واقعیت تاریخی. چراکه هیچ مورخ دیگری روایتِ هرودت را تکرار و تأیید نکرده است. براساسِ نظرِ غالبِ صاحب‌نظران، کورش در جنگ‌های خود با این اقوام پیروز بوده است.

    • علی
      1399/10/02

      از همون کوروش جعلی که توی فیلم آورده شده میشه فهمید کل فیلم دروغی بیش نیست …

    • فلانی
      1399/10/03

      یه فیلم بسازن جواب این قزاقای بی سر و پا رو بدن

      • آیهان
        1399/10/04

        دوست عزیز زدی به هدف باید فیلمی ساخته شده و با آن فیلم جواب محکمی به فیلم سازان ضد ایرانی بدهیم

      • علی
        1399/10/04

        آره حتما باید فیلم رستم و اسفندیار رو هم بسازن چون فقط اونا قهرمانای پارس بودن ولاغیر. وگرنه تمدن هشتادسالتون که چیزی نداره و دل بستین به تحریف تاریخ و جعلیات.

        • مسعود قلعه
          1399/10/05

          پانفارس ها بشدت در حال سوزش هستن، اینها همش عین واقعیته

        • آهان
          1399/10/19

          علی ولی صندلی، یه گوز بزن بندری 😌😂😂😂 برو کون چنگیزو ماچ کن، قهرمان خودتو مادرتو میگم 😂

        • آریا
          1399/10/21

          از داشته هات حرف بزن بی ریشه تو تخم مغول و قزاق چیزی برا افتخار نداری از سوزشت هست وگرنه دنیا کوروش بزرگ رو میشناسه امثال تو عددی نیستی درمورد کوروش نظر بدی دست به دامن محیط مجازی شدی زیر پست فیلم ضد ایرانی چرتو پرت مینویسی تا مرحمی باشه بر درد ها و سوزش هات
          کاش کوروش نسل امثال تورو ریشه کن میکرد

    • Milad
      1399/10/03

      داستان نباف برادر من کوروش ی ادم خون خوار بود

      • مسعود قلعه
        1399/10/05

        از کوروش ی قدیس ساختن تو ذهنشون، درصورتی که کوروش بشدت خونریز و روانپریشی بود

        • فقط ((حیدر)) امیرالمومنین است
          1399/10/19

          تواز چی قدیس ساختی؟ آهان یادم نبود امثال تو رک و ریشه ندارن و مثل یه پشکل خودشون رو میچسبونن به ماتحت هر حیوونی. حالا تا میتونی عرعرکن

        • آریا
          1399/10/21

          از داشته هات حرف بزن بی ریشه تو تخم مغول و قزاق چیزی برا افتخار نداری از سوزشت هست وگرنه دنیا کوروش بزرگ رو میشناسه امثال تو عددی نیستی درمورد کوروش نظر بدی دست به دامن محیط مجازی شدی زیر پست فیلم ضد ایرانی چرتو پرت مینویسی تا مرحمی باشه بر درد ها و سوزش هات
          کاش کوروش نسل امثال تورو ریشه کن میکرد
          ترک الت پرست

      • د
        1399/10/12

        دوست عزیز
        مسئله ملیت در کار است و برای آگاهی شما بگویم که در ایران ما آذری داریم که به زبان ترکی هم صحبت میکنند و ترک نیستند و اگر زبان ترکی میخواهید باید بروید ترکیه . بعد اگر کمی تاریخ مطالعه کرده باشید کوروش کبیر از این قوم هیچوقت شکست نخورده است چه برسد به اینکه ایشان را کشته باشند . همیشه اول باید سعی کنیم تاریخ درست را بخوانیم و مطالعه خیلی خوب است , و برای شما خیلی مفید است که منشور کوروش کبیر را به هر زبانی که میخواهید بروید ببینید و مطالعه کنید و چون مطالعه ندارید میگویم که در سازمان ملل هنوز بعنوان قانون از آن استفاده میشود و قابل اخترام تمام دنیاست و اگر برایتان قابل فهم نیست که مشکل شماست نه این مرد پر عظمت.

        • آریا
          1399/10/21

          درود بر شرفت بزرگوار اینها چیزی برا افتخار ندارن از سوزششونه فقط پان جماعت برای تثبیت خود دست به تخریب تاریخ ملت های دیگه میزنه اینا معلوم الحالن ریشه غیرا پارسی دارن فقط پارسی زبانن

      • آریا
        1399/10/21

        از داشته هات حرف بزن بی ریشه تو تخم مغول و قزاق چیزی برا افتخار نداری از سوزشت هست وگرنه دنیا کوروش بزرگ رو میشناسه امثال تو عددی نیستی درمورد کوروش نظر بدی دست به دامن محیط مجازی شدی زیر پست فیلم ضد ایرانی چرتو پرت مینویسی تا مرحمی باشه بر درد ها و سوزش هات
        کاش کوروش نسل امثال تورو ریشه کن میکرد
        .

    • فقط ((حیدر)) امیرالمومنین است
      1399/10/05

      جایی زندگی میکنیم که با ایران و تاریخ و کوروش مشکل دارن
      مطمینا این فیلم تایید میکنن و لذت میبرن چون تاریخ ایران براشون مایه سوزش هست

      • یاشار
        1399/10/22

        وارثان کوروش دارن این مملکت رو اداره میکنن یه ملت از ذاتشون ملومه که چی هستش اصلا ربطی به مردن کوروش نداره اونا هم مثل ما تاریخ دارن چه الکی چه واقعی تو بعضی گیم ها هم شخصیت اصلی کوروش رو میکشه و از سربازای کوروش مثل یه ترسو نشون میده اینا یه تاریخه که واقیت داره نداره معلوم نیس الکی بحص نکنین هرکی یه تاریخ داره

    • بهروز
      1399/10/07

      سیهدیر گده افغانلی

      • فقط ((حیدر)) امیرالمومنین است
        1399/10/19

        هرچی گفتی خودت و خانوادت هستی .
        اِشَک

      • آریا
        1399/10/21

        بسوز ای پان ترک کل دنیا افتخارش کوروش بزرگه تو چی داری برای افتخار از نداشته هات حرف بزن بجای سوزش اگه تاریخی در کار بود میگفتی نه اینکه دست به تخریب بزنی البته با پوزه سگ دریا کثیف نمیشه

  • زانیار
    1399/10/01

    خیلی فیلم قشنگیه برای کسانی که این سبک فیلمها را دوست دارند

    • سامان
      1399/10/17

      درسته سنندجی هستی و خودت رو ایرانی نمی‌دونی ولی احمق کوروش یه رگش ماد بود جدا از اون برو تاریخ بخون بی سوادی بد دردیه کاکه گیان

  • ابوالفضل
    1399/10/01

    واقعی نیست چون سندی برای کشته شدن کوروش نیست

    • Milad
      1399/10/03

      برو‌کتاب هردوت رو بخون

      • فقط ((حیدر)) امیرالمومنین است
        1399/10/05

        برو قران بخون و درباره کوروش بیشتر بفهم

      • آریا
        1399/10/21

        هردوت هم یه اشغال ضد ایرانی بی ریشه ای مثل تو بود وگرنه تاریخ نویسان دیگه هیچوقت این چرندیات رو ننوشتن
        دوزار مطالعه نداری اومدی میگی برو هردوت بخون شرط میبندم همون هردوت هم نخوندی بزمجه اجنبی برو الت پرست پان ترک

  • alex mercer
    1399/10/01

    سلام میگم میشه لطفا فیلم 10 years محصول سال 2011 رو بزارید ممنونتون میشم

    • MahdiyarAzimi
      1399/10/06

      این فیلم واقعا فیلم زیبا و تحسین برانگیزی بود ، مثل فیلم آرگو و 300

      • د
        1399/10/12

        فکر کنم شما فقط فیلم نگاه میکنید و اراجیف برایتان مفهومی ندارد یا اینکه سواد تاریخی ندارید و اصلا نمی دانید مطالعه یعنی چه؟
        فیلم برای دیدن است درست ولی هر اراجیفی که فیلم نیست میتواند بی اخترامی به یک ملت باشد . این را بزرگانتان به شما یاد نداده اند؟

        • سامان
          1399/10/17

          درود نمی‌فهمن دشمنشون ایران نیست و از جای دیگه میسوزن جهل باعث وضعیت الان ما شده و هنوزم جاهلیم

      • آریا
        1399/10/21

        این فیلم های ضد ایرانی مرحمی شده برای سوزش ها و درد های شما بی ریشه های بی تاریخ که هیچی ندارید و دست به تخریب تاریخ پارس میزنید البته با 4 تا نظر معلوم الحال هایی مثل شماها تاریخ غنی و تمدن ایران لکه دار نمیشه منشور کوروش خوار چشم امثال تو شده کتیبه حقوق بشر
        راست میگی برو از تاریخت و مفاخر نداشتت چنین چیزی بیار بدبخت بی هویت

        • شهاب
          1399/12/02

          دوست عزیز اگر کمی تاریخ یا حد اقل شاهنامه میخوندی متوجه میشدی ساکاها همان تورانیان و تورانیان هم همان ترکها هستند
          فردوسی در شاهنامه میفرماید
          یکی ترجمان زلشکر بجست
          که گفتار ترکان بداند درست
          اما اشتباهی داشت که سکاها را از اقوام آریایی ایرانی میدانست چون سکاها از اقوام آلتای بودند نه ایرانی
          شما ترکها رو بی ریشه میدونی در حالی که اگر ترکها نبودند ایران نبود
          سالها سینه سپر کردند در برابر دشمنان
          غزنویان: ربان فارسی رو آزاد کردند و فردوسی شاهنامه رو نوشت
          سلجوقیان: عظمت ایران رو برگردنود
          خوارزمشاهیان: ثروت و تجارت رو رونق داد
          شیخ صفی الدین اردبیلی مغولهارو رام کردن و مسلمان کرد
          صفویه دوباره ایران رو ایران کرد
          نادر شاه افشار از قبیله های شاهسون افغانها رو روند
          قاجار در برابر روسها سینه سپر کرد
          ستارخان و تبریزی ها برات حق رای گرفتن
          رضا شاه که پدر بزرگش مرادعلی داداش بیگ بود از کوچنشینهای ترک قفقاز بود که به آلاشت اومد
          در کبیر بودن کوروش شکی نیست اما خوب کشور گشا بوده و کشور گشایی با خون ریزیه هردوت هم مرگ کوروش رو اینطور میگه
          با تحریک ترکها و تحقیرشون باد نکار چون از زیر طوفانش نمیتونی بلند بشی.

کانال تلگرام ما
کانال تلگرام دانلود روزانه