تبلیغات

دانلود مستند بوی خون

1399/10/07 مستند بوی خون بدون نظر

دانلود مستند بوی خون با لینک مستقیم

دانلود مستند واکاوی موضوعات مطرح شده در سریال آقازاده با کیفیت عالی 1080p

قسمت 5 قرار گرفت

 دانلود مستند بوی خون

 دانلود مستند بوی خون

گروه فیلم :  مستند

سال تولید : 1399

کارگردان : وحید سعیدی

بازیگران: آزاد ناظریان، سیداحمد امامیه، سپیده توکلی، سیاوش کردنژاد، ساسان نجفی نژاد

خلاصه داستان :با هدف واکاوی موضوعات مطرح شده در سریال آقازاده (بهرنگ توفیقی، ۱۳۹۹) ساخته شده است و هر بار یکی از پرونده ها در آن زیر ذره بین قرار می گیرد. گفت وگو با چهره های سیاسی و اجتماعی درباره آقازادگی و نیز مصاحبه با بازیگران سریال، دیگر محورهای اصلی هر قسمت هستند.

قسمت اول :
پرونده حراج های هنری با حضور مرتضی گودرزی دیباج، هنرمند نقاش مورد بررسی قرار گرفته است. در بخش دیگری از مستند، احمد توکلی، سیاستمدار درباره ریشه های شکل گیری پدیده آقازادگی و اثرات آن صحبت می کند. بازیگران سریال «آقازاده» هم در این قسمت تعریف خود از مفهوم آقازادگی را بیان کرده اند.

قسمت دوم :

تجارت کثیف

قسمت سوم :

پرونده این قسمت اختصاص دارد به بررسی پدیده پرستو در دنیای سیاست. عباس عبدی و سید جواد میری به کالبد شکافی این موضوع پرداخته اند. در بخش گفتگوی سیاسی نیز مصطفی کواکبیان درباره پدیده آقازادگی و ماجرای رانت بازی در دستگاه های دولتی نکاتی را مطرح کرده است. پردیس پورعابدینی که در سریال «آقازاده» به عنوان نخستین تجربه تصویری خود فراتر از انتظار ظاهر شده، مقابل دوربین این مستند نشسته و گفتگویی مفصل انجام داده است.

قسمت چهارم :

در این قسمت جمشید هاشم پور برای نخستین بار از سریال «آقازاده» و نقش حاج حسن گفته است. این مصاحبه همچنین اولین گفتگوی مفصل هاشم پور پس از سال‌ها محسوب می‎شود که در آن درباره نگاه خود به بازیگری نیز توضیح داده است. پرونده ویژه چهارمین قسمت «بوی خون» به فساد و زد و بند در حوزه خودرو اختصاص دارد . در این بخش علی علی‌لو رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس نهم ، درباره مفاسد و اختلاس های حوزه خودرو صحبت کرده است.

قسمت پنجم :

در این قسمت با بهمن آرمان استاد دانشگاه درباره بررسی پرونده برادران ریخته گران در ماجرای کارخانه فولاد و فروش میلگردها و با حمیدرضا آصفی سخنگوی سابق وزارت امور خارجه در زمان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی درباره آقازادگی، زمینه‌های شکل گیری و راه مبارزه با آن گفتگو شده است.

 

کانال تلگرام سایت دانلود روزانه

مطالب مرتبط

کانال تلگرام ما
کانال تلگرام دانلود روزانه