ژانر فیلم ها

پربازدید ترین فیلم های هفته

تبلیغات

تبلیغات

دانلود بازی

تبلیغات

تبلیغات

دانلود فیلم رستاخیز

دانلود فیلم ایرانی رستاخیز با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم سینمایی رستاخیز با کیفیت عالی 1080p

در حال اکران آنلاین

دانلود فیلم رستاخیز

دانلود فیلم رستاخیز

گروه فیلم : تاریخی

سال تولید : 1391

کارگردان : احمدرضا درویش

بازیگران: حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، پوریا پورسرخ، بابک حمیدیان، شقایق فراهانی، آرش آصفی، بهادر زمانی، حمید جدیدی، سروش گودرزی، علی جاویدفر، پرویز پورحسینی، انوشیروان ارجمند، میرطاهر مظلومی، سعید علیپور، رضا اکبری ارطه

خلاصه داستان : پس از مرگ معاویه، یزید به عنوانِ خلیفه‌ی مسلمین بر خلافت تکیه میزند و به والیِ مدینه نامه می‌نویسد که از حسین(ع) بیعت بگیرد.بُکیر ابن‌ِ‌ حُر که به عنوان پیکِ ویژه‌ی دربارِ دمشق انتخاب شده است مامور رساندنِ نامه یزید به مدینه می شود.او که جوانی پُرشور و در جستجوی حقیقت است ، در مدینه درمی‌یابد که حاملِ نامه‌ ایست که در آن به قتلِ حسین(ع) فرمان داده شده است. بُکیر در مکه با افکار و اندیشه‌های امام حسین(ع) آشنا می‌شود.مردم کوفه با ارسالِ نامه‌هایی بی‌شمار، حسین(ع) را به کوفه دعوت کرده‌اند تا در قیام علیه یزید ، آنها را یاری کنند. حر اِبن یزید ریاحی ، به همراهِ بُکیر و دو هزار سوار از سوی عبیداله ، مأمور می‌شوند به سمتِ کاروان حسین(ع) که به سمتِ کوفه در حرکت هستند بروند. کاروان امام حسین(ع) در شماری اندک، در کربلا به محاصره‌ی هزاران نفر از سپاهیان‌ِ دستگاهِ خلافت درمی‌آیند. در روز عاشورا، نورِ حقیقت بر چشمان‌ِ بُکیر می‌تابد و

نحوه اکران آنلاین فیلم رستاخیز

علاقه‌مندان به تماشای «رستاخیز» در داخل ایران می‌توانند از طریق درگاه ستاره ۷۸۰ ستاره ۴۳۰ مربع (#۴۳۰*۷۸۰*) به پلتفرم اصلی نمایش‌دهنده‌ این فیلم متصل شوند.
.
در حال حاضر امکان نمایش بین­‌المللی فیلم «رستاخیز» به­ صورت مجازی در پلتفرم اختصاصی “هِلال چنل” به آدرس  www.helalchannel.com  امکان پذیر است و برای تماشاگران داخل کشور روش ویژه‌ای برای ورود به این پلتفرم درنظر گرفته شده است.
.
خرید آنلاین این فیلم به طور مستقیم از این پلتفرم فقط به صورت ارزی امکان‌پذیر است، افزود: برای عرضه‌ فیلم در داخل کشور، با همکاری مشترک با درگاه ۷۸۰ مخاطبان می‌توانند با شماره‌­گیری کد دستوری ستاره ۷۸۰ ستاره ۴۳۰ مربع ضمن دریافت لینک، به طور مستقیم به پلتفرم “هِلال چنل” متصل ‌شوند و با بهترین کیفیت «فیلم رستاخیز» را تماشا کنند.

تریلر

باکس دانلود

لینک های دانلود بعد از پخش ...
کانال تلگرام سایت دانلود روزانه

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • راد
    1402/10/29

    این فیلم مال 11 سال قبله ولی هنوز جایی برای دانلود نذاشتنش. مگه چقدر ضد خدا و پیامبره؟

  • حدیثه
    1401/01/10

    فیلم خوبیه از نظر محتوا اما واقعا به اون همه سر و صدایی که کرده بود و نذاشتن روی پرده سینما باشه و هزارتا حاشیه که داشته اصلا نمی ارزه. به نظرم فیلم های بسیار قوی تری توی این زمینه داریم. حتی میتونم با صراحت بگم به پای فیلم روز واقعه هم نمیرسه. یکی از دلایل ضعفش هم گیج کنندگیش بود. تمام شخصیت ها با هم قاطی بودن. کلی باید فکر میکردی که این کی به کی هست. چهره حضرت عباس و حضرت علی اکبر هم که کاملا واضح نشون دادن. در واقع تنها کسی که چهره اشت نشون داده نشد امام حسین بود.

کانال تلگرام ما
کانال تلگرام دانلود روزانه