ژانر فیلم ها

پربازدید ترین فیلم های هفته

تبلیغات

تبلیغات

دانلود بازی

تبلیغات

تبلیغات

دانلود فیلم سنگ اول

1400/03/02 دانلود فیلم ایرانی | فیلم یک نظر

دانلود فیلم سنگ اول با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی سنگ اول با کیفیت عالی 1080p

کیفیت 720p قرار گرفت

دانلود فیلم سنگ اول

دانلود فیلم سنگ اول

گروه فیلم : اجتماعی

سال تولید : 1393

کارگردان : ابراهیم فروزش

بازیگران:محسن تنابنده، اندیشه فولادوند، مسعود چوبین و…

خلاصه داستان : حسنعلی باغدار روستایی، خوابی می بیند و بە فکر سفارش سنگ قبر برای خود می افتد. او اولین کسی در آبادی است که می‏رود و برای خودش از شهر سنگ قبر می‏خرد. این مسئله تعجب همه‏ ی اهالی را در پی دارد و سوژه ی خنده آنها می‏شود. همسر او نیز با گلایه از این کار، شروع به نق‏ زدن می‏کند که چرا او برایش پول خرج نمی‏کند و…

کانال تلگرام سایت دانلود روزانه

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • امیرعلی
    1401/10/12

    این فیلم رو دیدیم، فکر کردم این فیلم رو از روی روستای خودمون کپی کرده‌اند! این فیلم به هیچ‌وجه غیرواقعی یا صرفاً برای خنداندن مردم نیست. واقعاً واقعیت داره چنین چیزهایی. الآن در روستای خود ما هم همچین اتفاقاتی به صورت روزمره در جریانه. یکسره گریه و عزاداری و قبر بردن و قبر کندن و مراسم ترحیم و تشییع یک مُرده‌ای در جریانه! هر روز مراسم و گریه و زاری هست. هر روز مداح می‌آورند تا مردم توی سر خودشون بزنند و گریه کنند! توی امامزاده روستامون جای سوزن انداختن نیست. همیشه شلوغه و مراسمات ترحیم و تشییع یا فاتحه‌خوانی برای مُرده‌ها در جریانه. (امامزاده روستای ما قبرستان مُرده‌های روستا هم هست.) مردم علاقه عجیبی به مُرده و قبر و عزاداری و گریه و زاری دارند.
    کلاً این فیلم رو محض خنده و شوخی نبینید. واقعاً سازندگان این فیلم، قصد مزاح نداشتند و خواستند واقعیت‌های بد فرهنگ روستایی ایران رو نشون بدهند.

کانال تلگرام ما
کانال تلگرام دانلود روزانه