ژانر فیلم ها

پربازدید ترین فیلم های هفته

تبلیغات

تبلیغات

دانلود بازی

تبلیغات

دانلود فیلم چه کسی امیر را کشت

1399/11/02 دانلود فیلم ایرانی | فیلم یک نظر

دانلود فیلم چه کسی امیر را کشت با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی چه کسی امیر را کشت با کیفیت عالی 1080p

لینک دانلود قرار گرفت

دانلود فیلم چه کسی امیر را کشت

دانلود فیلم چه کسی امیر را کشت

گروه فیلم : اجتماعی

سال تولید : 1384

کارگردان : مهدی کرم پور

بازیگران: نیکی کریمی، خسرو شکیبایی، الناز شاکردوست، امین حیایی، آتیلا پسیانی، محمدرضا شریفی‌ نیا، مهناز افشار، علی مصفا

خلاصه داستان : اتوموبیل سوخته امیر از ته دره جاده چالوس همراه با جسد سوخته اش پیدا می شود. همسرش زیبا زیبادوست، شریکش اکبر،‌ دخترخوانده اش عسل، روان کاو خانوادگی شان دکتر کامبیز مطلق، دوست و همکار و هم دانشکده‌ای‌اش حمید، دوست زمان کودکی و هم محله‌ای‌اش و همسر صیغه ای مرجان پس از ابراز تأسف بابت این حادثه، حرف هایی درباره امیر و رابطه خودشان با او می گویند. به تدریج از حرف های‌شان چیزهایی فراتر از ظاهر قضیه آشکار می شود و معلوم می شود که همه آنها بدون اطلاع یکدیگر، نقشه ای برای قتل امیر کشیده و اجرا هم کرده اند. اما بر اثر یک اتفاق،‌ امیر زنده مانده. او خسته از پیرامونش، از مدت ها پیش قصد داشته همه چیز را ترک کند و به جایی دور از آدم ها و زندگی روزمره اش برود و با خود خلوت کند. پرونده های شرکت را به راننده شرکت می سپارد تا به دفترشان ببرد و جسدی که در ماشین پیدا شده، جسد راننده بوده است. حالا امیر در گمنامی بهتر می تواند در خلوتش بماند.

کانال تلگرام سایت دانلود روزانه

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • لعیا مهدوی
    1402/04/20

    اخه چرا باید کل فیلم دوربین بچرخه وفقط همه بازیگرا در باره ویژگی های امیر حرف بزنن؟/؟؟باورم نمیشد امینی حیایی کع از 4 سالگیم عشق زندگیم بوده همچیم فیلم مسخره ای بازی کنه!
    از بازیگزای محترم خواهش میکنم هر فیلمی رو بازی نکنن! چون طرفدار از دست میدن فقط…ولی اقای حیایی اینو بدونه که از دمیا هک محروم شه من هنوزم طرفدارشم و بشتشم!

کانال تلگرام ما
کانال تلگرام دانلود روزانه